بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

منفورترین و وحشتناک ترین دختر دنیا! +(13+)

کد خبر : ۱۵۱۷۷۲

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، این تصاویر مربوط به یکی از دختران شیطان پرست است که جراحی ها و خالکوبی های عجیب و غریبی روی سر و صورت و دست‌های خود انجام داده و خود را به این قیافه وحشتناک درآورده است.

 

نکته اینکه در کامنت‌های اکثر کاربران ابراز تنفر و انزجار از اقدام این دختر دیده می‌شود.

 


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
بسم الله الرحمن الرحیم...
1
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اعوذ و بالله رب العالمین
ناشناس
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خیلی وحشت نکنید جانم! چند سال قبل توی غرب هم همین احساس منفی را نسبت به این رفتارها داشتند ولی حالا ... بترسیم از این که چند سال دیگه تو کشور خودمون هم همین وضعیت برقرار بشه و یه عده (روشن فکرنما) هم بگن به خودش مربوط است شما چکار دارید بگذارید آزادانه بچرخند و افکارشان را در میان سایر جوانها اشاعه بدهند.
ناشناس
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
الآن یکسری میان میگن با زندگی خصوصی مردم چیکار دارید !!
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اتفاقا این آدم ها چون احساس کمبود دارن دو تا پس کله ای بهشون بزنی فرار میکنن میرن
شهلا
Indonesia
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
بسم الله الرحمن الرحیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
یا علی ابن ابی طالب...یا امیرالمومنین...یا حیدر کرار.
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
چه ربطی به داشت!!!!!!!!
ناشناس
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
ذکر بسم الله و نام مولا علی باعث فرار اجنه و شیاطین می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اه اه زهلم گتمیش.حالم بد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ولعنت الله علی قوم الکافرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
خیلی هم خوشگله
ناشناس
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خدا در و تخته رو با هم جور میکنه
ناشناس
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
آب میگرده چاله رو پیدا میکنه
ناشناس
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بهم میاید
بدبخت بشید الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
شیطان هم از دیدن اینا حالش به هم میخوره چه برسه به انسان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
پناه میبرم به خدا از شر شیطان رانده شده
ناشناس
Malaysia
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
حالم بهم خورد. حیف از اون شامی که تو مهمونی خورده بودم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
همین هم گیرم بیاد میگم خدایا شکرت
ناشناس
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
سلام آقا رضا
یعنی اینقدر از خودت نا امیدی ؟
ناشناس
Germany
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
آخه خدا چشه به این مهربونی و قهار وغفاری و رحمانیت ورحیمیت که میرید شیطونو می پرستید؟
ناشناس
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
اینایی که منفی دادن یعنی خدا صفاتی که گفته رو نداره؟
عجب نمک نشناسهایی هستند مخلوقات خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
بورس نیوز نزار تو سایت اینا رو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
این جماعت با خودشون کار دارن و مزاحمتی برای کسی ندارن ، چهره اختلاس گران عزیز داخلی خیلی وقیح تر و منفور تر از اینها هستند که با رفتارشون وضعیت اقتصادی کشور رو به اینجا رسوندن و باعث فقیر شدن مردم کشور شده اند...........
ناشناس
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
همه چی رو با هم قاطی کردی محمد جان
سید مهدی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم..
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
جلل خالق یا االله اینا دیگه چیه
ایمان
United States of America
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
آعوذ بالله من الشیطان رجیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
عكس اين اشغالها نشون دادن داره
ناشناس
Spain
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خاک عالم
ناشناس
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اعوذو بالله من الشیطان رجیم.
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اسگل
نارون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بدبخت.... همه برای شفای این بیچاره های بدبخت دعا کنیم
نارون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بدبخت.... همه برای شفای این بیچاره های بدبخت دعا کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
یاغیاث المثتقیسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
باور كنيد شيطون هم از دست اينا كم آورده
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
لعنت بر تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اعوذ بالله من الشیطان رجیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
قل اعوذبرب الفلق
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بورس نیوز حسابی بیکار شدی ها رفتی چی پیدا کردی آوردی واسمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
زیبایی انها در قدرت اختیار شان است که اراده کردند زشت باشند
بزارید حال ببرند با این قیافه ها
خدا به همه ما قدرت تشخیص خوب از بد بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
آخه خدا چشه به این مهربونی و قهار وغفاری و رحمانیت ورحیمیت که میرید شیطونو می پرستید؟
نارون
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بدبخت.... همه برای شفای این بیچاره های بدبخت دعا کنیم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید ...
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
کی گفته چهره ی شیطان این شکلی است نابغه ها؟یه کمی دقیق ترنگاه کنید.
جفری
Germany
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
بخدا قسم اون که دزدی میکنه حقوق مردمو پایمال میکنه خیلی بدتره.ضمن اینکه کار اینها قابل دفاع نیست .اینا تو ایرانه یا خارج؟
آسمان
Singapore
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
از كجا معلوم خودشون با پاي خودشون رفتند تا اين شكلي بشند؟ وقتي اونا رفتن خالكوبي و جراحي كنن شما باهاشون بودين كه ديدين خودشون از رو علاقه به شيطان چنين قيافه اي برا خودشون درست كردند؟ چه بسا باطن ما زشت تر از اينها باشد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
به نظر شما بهتر نیست اینا برای این کارشون کشته بشن تا دیگه کسی به فکر اینجور خودنماییا نیوفته؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
آسمان: چرا پرت و پلا میگی. تو از اینا هم داری دفاع می کنی؟؟ اینجا روی صحبت در خصوص ظاهر این افراد هستش چه ربطی به باطن داره.
یکم فکر کنی بعدی نظر بدی خوبه.
متاسفم برای طرز فکرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
فقط به کسیکه حقوقمونو پایمال کنه انتقاد میشه کرد. این خودشو این شکلی کرده به من و شما چه؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
در اینجاست که رنج منفی و عرضه بیش از حد کار دست این بنده خدا داده..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
تو پیری چه شکلی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
دلشون می خواه کافیه یه نگاهی به آینه بندازین بعد ... بگین
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
آخه كدوم آدم با عقل سالم ميره شيطون را بپرسته اينا همه بيماراي رواني اند بايد درمان بشن
آتنا
Germany
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اين گونه افراد فقط دردشون اينه ديده بشن و جلب توجه كنن. حالا به هر طريقي!!!!!!!
آتنا
Germany
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
درد جلب توجه كردن بد درديه!!!!!!!