بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر : ۱۵۱۸۲۸
به گزارش تابناک خراسان رضوی، عصر دیروز دوشنبه جمعی از سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان با حضور درمقابل شعبه مرکزی این موسسه نامیزان در میدان جانباز مشهد با نصب پرده نوشته ای ضمن اعتراض به روند رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران این موسسه اعلام کردند که تا زمان رسیدگی به وضعیت سپرده های خود دست به اعتصاب غذا خواهند زد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این گروه اعتقاد دارند که هیات تسویه نتوانسته خواسته های سپرده گذاران این موسسه را براوده کند و انها نتوانسته اند به حق وحقوق خود که از این موسسه طلب دارند برسند و شکایت و اعتراض انها به مقامهای مسوول نیز ثمری نداشته است بنابراین راهی جز اعتراض با اعتصاب غذا برایشان باقی نمانده است .

همچنین به گزارش گرندنیوز مالباختگان موسسه میزان طی ماه های گذشته بارها برای دریافت سپرده هایشان مقابل استانداری و شعب این موسسه تجمع کرده بودند؛ این بار تصمیم به اعتصاب غذا گرفتند تا شاید این بار بتوانند به مطالبات خود دست یابند.

این اعتراض‌ها درحالیست که درپی منحل شدن موسسه میزان، گروهی تحت عنوان هیات تسویه از سوی دستگاه قضایی برای بازپرداخت سپرده های مردم تشکیل شده و به دنبال پرداخت وجوه سپرده گذاران است و در آخرین تصمیم ، بدون اطلاع رسانی قبلی دستور پرداخت حساب های زیر 3 میلیون تومان را داده اند که البته بسیاری این را ترفندی برای خرید زمان تا فروش مناسب اموال میزان دانسته اند.
گویا علت عدم اعلام رسمی آغاز پرداخت مطالبات تا 30 میلیون ریال این عنوان شده که مشتریان به شعبه هجوم نیاورند و کار برای پرداخت سخت نشود!
بررسی های به عمل آمده حکایت از ارایه رسید حواله بانک صادرات برای پرداخت وجوه مذکور مانند رویه سابق در چند هفته اخیر دارد.

لازم به ذکر است بدون تردید اعتصاب غذا و تجمع های مکرر که از سر استیصال به نظر می رسد چهره خوشی ندارد و نیز از سوی دیگر تهدیدهای صرفا قضایی و دستگیری تجمع‌‎کنندگان راهکار شایسته ای برای حل بحران میزان نیست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
یک روز ما ارمانیها هم باید از همین کارا بکنیم
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
عاقبت طمع همینه. شماها که به خاطر سودبانکی بیشتر رفتید سمت این موسسات حق تونه.
این سودهای بانکی شبیه رباست و خوردن نداره.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
دمتون گرم
اما اینو بدونین جون من و شما واسه این مسءولین بی مسءولیت اهمیتی ندارد
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
ماتوی این چاه افتادیم درست اما مواظب خودت باش ملکت پر از این چاله چوله هاست برادر.
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
افرین به غیرت و همیت اینها
اگه ما سهامداران بورس یک هزارم اینها غیرت داشتیم 18 ماه این بلا را سرمون در نمیاوردند
منوچهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
واقعا مناسفم برای تصمیم گریندگان هییت تصویه که همه همتو شو گذاشته برای سهامداران میزان نه طلب کاران میزان با چه مجوزی دستور کسر سود بانکی از 6 ماه پیش گرفتن برای اینکه به سهامداران که همه از پرسنل دادگستری هستن ضرری نرسد در صورتیکه این سهامداران تا به حال چندین بار اصل پول خود رو دریافت کردن ولی ما سپرده گذاران از 9 ماه پیش حتی نتواستیم یک ریال از میزان دریافت کنیم و تمام اموالی رو که تعاونی میزان توانسته از مالکیت میزان خارج کرده دزدی در روز روشن
ابي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
آقاي ناشناس دهنتوببندكفگيرت به ته ديك نخورده ياازاون بي پولاي مفلسي چيزي نداري سپرده كني واگرنه توهم ازسودبدت نمياد
arash
UNITED STATES
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
آقای منوچهر دقیقا درست میگه به سپرده گذاران ظلم عجیبی کردن کسی هم نیست بدادشون برسه