بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر : ۱۵۱۹۱۸
به گزارش «اخبار بانک»، مشتریان موسسه مالی و اعتباری میزان که از سوی بانک مرکزی منحل شده است طی چند روز گذشته با مراجعه به شعبه با موضوع جالبی روبرو می شوند.

بر اساس اظهار نظر یکی از مشتریان، این موسسه بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام به پرداخت حساب های زیر ۳ میلیون تومان می کند.

به گزارش گرند نیوز، وی ادامه می دهد: از هفته گذشته این پرداخت ها صورت گرفته و من نسبت به عدم اطلاع رسانی به مسئول شعبه اعتراض کردم.

این مشتری افزود: مسئول شعبه مربوطه اعلام می کند در صورت اطلاع رسانی عمومی مشتریان به شعبه هجوم می آورند و کار برای پرداخت سخت می شود!

بررسی های به عمل آمده حکایت از ارایه رسید حواله بانک صادرات برای پرداخت وجوه مذکور دارد.

همچنین پایگاه خبری گرمه نوشت؛ رییس دادگستری شهرستان گرمه گفت: از مجموع ۲ هزار نفری که در موسسه میزان شعبه گرمه سپرده‌های زیر ۲ میلیون تومانی داشته‌اند تنها ۷۵۰ نفر برای دریافت وجه خود به شعبه این موسسه مراجعه کرده‌اند.

جوادی رییس دادگستری شهرستان گرمه ضمن تقدیر از صبر سپرده‌گذاران موسسه میزان و تحمل ۶ ماهه مشکلات و فشارهای اقتصادی، پیگیری مطالبات از طریق مراجع قانونی را حرکتی ارزشمند از سوی سپرده‌گذاران این موسسه دانست و از این اقدام آنان تشکر کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیئت تسویه، امکان برداشت وجه برای سپرده گذارانی که کمتر از ۲ میلیون تومان سپرده داشته‌اند فراهم شد که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد قابل‌توجهی از سپرده‌گذاران مراجعه‌ای جهت دریافت وجوه خود نداشته‌اند.

جوادی اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار نفری که در موسسه میزان شعبه گرمه سپرده‌های زیر ۲ میلیون تومان داشته‌اند تنها ۷۵۰ نفر برای دریافت وجه خود به شعبه این موسسه مراجعه نموده‌اند.

وی افزود: ازآنجایی‌که در حال حاضر پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران میزان بر اساس برنامه ابلاغی از سوی هیئت تسویه انجام می‌شود خواهشمند است افرادی که دارای شرایط دریافت وجه می‌باشند و سپرده آن‌ها کمتر از مبلغ ۲ میلیون تومان است نسبت به برداشت وجود خود در برنامه زمانی اعلام‌شده اقدام نمایند.

رییس دادگستری شهرستان گرمه تصریح کرد: بر اساس تصمیم و اعلام هیئت تسویه موسسه میزان پرداخت سپرده‌های زیر ۳ میلیون تومانی مردم نزد این موسسه نیز از صبح روز سه‌شنبه ۲۳ تیرماه آغاز شده است و واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به شعب موسسه میزان مطالبات زیر ۳ میلیون تومانی خود را دریافت نمایند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سجاد
UNITED STATES
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
باتشکر، نمایندگان محترم باید پیگیر باشید که مبلغی به صورت ورود سرمایه گذار یا خط اعتباری از طرف بانک مرکزی برای پرداخت به سپرده گذاران میزان منظور شود و بعد املاک را هر جور که صلاح میدانند بفروشن تا بیش از این مسئله بحرانی تر نشود و بعد از گذشت بیش از 6 ماه انصاف نیست مردمان خطه خراسان بیش از این در پیچ خم تحقیق, تفحصات مسئولان و جلسات مزاکرات قرار گیرند .

والله این پرداخت های زیر 1 و 2 و3 میلیونی فرصت خریدن و دهن کجی به همه سپرده گذارانی است که مبالغ بالای 10 و 30 و 100میلیون و ... دارند است. تمام کسانی که از اولین روز ایجاد این بحران دچار مشکل شدن و معترض بودند و پیگیر ،کسانی هستند که مبالغ بالایی دارند و هنوز بعد از گذشت 6 ماه به پول خود نرسیده اند .
به نقل از عبدالرضا عزیزی نماینده ، 2800 میلیار مطالبات مردم می باشد که با حدود 150 میلیارد مبالغ زیر 3 میلیون پرداخت میشود .