بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
در پی اعتراض سهامداران خرد به مصاحبه یک مقام مسئول

ابهامات "واتی" بیش از پیش شد

اعتراض سهامداران "واتی" به این دلیل بود که در گزارش خلاصه وضعیت شرکت فرآورده های ساختمانی، کلیه اختیارات بانک صنعت و معدن در خصوص اداره، مدیریت، اتخاذ تصمیم در کلیه مجامع عمومی، عزل و نصب مدیران، فروش سهام و دارایی های شرکت فرآورده های ساختمانی(فراسا) به "واتی" تفویض گردیده بود که یک روز بعد از انتشار این مصاحبه، موضوع اختلاف بین این شرکت بورسی و بانک صنعت و معدن از متن مصاحبه حذف گردید تا اقدام مذکور سهامداران این شرکت را در ابهام بیشتری فرو برد.
کد خبر : ۱۵۳۸۰۸
نویسنده :
یارمحمدی

در پی انتشار خبری همراه با ابهام در خصوص مالکیت و احیاء اراضی 450 هکتاری هشتگرد شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند، سهامداران خرد این مجموعه بورسی اقدام به اعتراض نمودند.

به گزارش بورس نیوز، در تاریخ 2 شهریور سال جاری یکی از مسئولین شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند مصاحبه ای در رابطه با در دستور کار قرار گرفتن احیاء اراضی 450 هکتاری شرکت فرآورده های ساختمانی واقع در هشتگرد و تاسیس پارک فناوری آتیه انجام داد.

در این مصاحبه به وجود اختلاف میان شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند و بانک صنعت و معدن بر مالکیت و ارزش گذاری این زمین اشاره شده بود که اعتراض سرمایه گذاران "واتی" را در پی داشت.

براساس این گزارش، اعتراض سهامداران "واتی" به این دلیل بود که در گزارش خلاصه وضعیت شرکت فرآورده های ساختمانی، کلیه اختیارات بانک صنعت و معدن در خصوص اداره، مدیریت، اتخاذ تصمیم در کلیه مجامع عمومی، عزل و نصب مدیران، فروش سهام و دارایی های شرکت فرآورده های ساختمانی(فراسا) به "واتی" تفویض گردیده بود که یک روز بعد از انتشار این مصاحبه، موضوع اختلاف بین این شرکت بورسی و بانک صنعت و معدن صحبتهای مدیران شرکت تغییر کرد و سهامداران این شرکت را در ابهام بیشتری فرو برد.

این عدم شفافیت در حالی است که در گزارش هیئت مدیره شرکت که قبل از برگزاری مجمع افزایش سرمایه روی سایت کدال قرار گرفته بود، پیرامون ارزش افزوده قابل توجه ناشی از احیاء اراضی مذکور تاکید بسیار زیادی شده بود و عدم شفاف سازی از سوی این شرکت سرمایه گذاری باعث ایجاد ابهام در اطلاعات آن شده است، این شرایط مبهم و اشتباهات در شرکت ها، نحوه شفاف سازی و اطلاع رسانی آنها باعث می شود تا سرمایه گذاران اشتباهاتی در شکل دهی انتظارات خود داشته باشند و زمانی که اطلاعات جدید منتشر می شود فعالان بازار سرمایه به آنها واکنش نشان داده و موجب تغییرات و نوسانات قیمت سهام شرکت می گردد.

بدین ترتیب شفافیت اطلاعاتی و دسترسی فعالان بازار سرمایه به اخبار و اطلاعات صحیح و به هنگام به عنوان یکی از مهمترین الزامات برای کارآمدی و کارایی بازار سرمایه می باشد و بهتر است مسئولین شرکت ها و سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر بر انتشار اطلاعات شفاف تر، اقدام کرده تا سرمایه سهامداران با وجود این ابهامات از بین نرود و بازار سرمایه نیز به سمت کارآیی اطلاعاتی حرکت کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
همه این موش و گربه بازی ها برای مفت خری حق تقدم های استفاده نشده شرکت است ، شرکت در حالی ماه پیش نساجی غرب را به مبلغ 33 میلیارد تومان فروخته و حدود 10 تومان تعدیل سود دارد که با بی اعتنایی به قوانین بورس از ارائه گزارش شفاف سازی خودداری می کند . تمام این کارها برای نقشه هایی است که برای تقدم های استفاده شنده شرکت کشیده اند
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
واتي جزء بهترينها و سهامداران آن جزء مظلوم ترينهاي بازار سرمايه ميباشند كه به دليل بي كفايتي مسولان امور سهامداري بايد سهامداران طلايي كه در دست دارند را به قيمت آهن بفروش برسانند .اطلاعاتي كه با اهداف سودجويانه خود براي افرادي خاص به ميزان500 ميليارد تومان مخفي ميشود و همچنين تعديل مثبت 30 درصدي شركت از فروش نساجي غرب اطلاع رساني نميشود تا از رشد سهام واتي قبل از حراج حق تقدمها جلوگيري شود و با اينكار ناجوانمردانه باعث خسارات جبران ناپذيري به سهامداران خرد وارد ميكنند.ما سهامداران خرد خواستار شفاف سازي شركت در مورد ابهامات از رياست محترم بانك صنعت و معدن (سهامدار عمده واتي)ميباشيم. با تشكر از سايت بورس نيوز
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
آقاي رستمي مديرعامل وقت واتي هيچ وقت ماه پشت ابر نميمونه چون از روزي كه امدي براي حق تقدم هاي استفاده نشده نقشه داشتي وتمام اخبار مثبت واتي رو گذاشتي بعد از حراج حق تقدم ها .اين رو داشته باش تا روز مجمع
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
بدترین مدیریت را این شرکت دارد هر سال درصد کمی از سود را تقسیم میکنند و زمان افزایش سرمایه همه ان باید اورده سهامداران باشد من نمیدونم پس این همه اندوخته چه میشود هیچ نظارتی هم که از طرف سازمان نیست
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
بانک صنعت و معدن باید دید خود را نسبت به شرکت های بورسی تغییر دهد. و براین زیر مجموعه هایش نظارت بیشتری کند . معمولا بیشتر خرید و فروش های سهام شرکت های زیر مجموعه بانک صنعت و معدن توسط سهامداران حقیقی صورت می گیرد لذا بانک با ید از حقوق سهامداران حقیقی حمایت کند. انشاء الله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
گویا مسئولان شرکت خودشان اعتقادی به ارزشمند بودن سهام آتیه دماوند ندارند والا به جای خرید سهام وبیمه , سهام زیر مجموعه های خود را می خریدند.
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
مجموعه صنعت و معدن(شیران) 2 سال پیش که دلار قیمت 3000 رو رد کرده بود . به قیمت 2450 به بانک صنعت و معدن فروخته بود (من خودم تو مجمع بودم)
داود سعادتی
ROMANIA
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
واقعا متاسفم برای مسولان واتی با این شفاف سازی اقا کسی نیست حق ما رو از این ها بگیره خسته شدیم از مسولان بورس نیوز خواهش میکنم پیگیر این موضوع باشند. مرسی
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
6ماه گذشت شرکت وصنا گروه صنایع بهشهرچرا سود 93 رو پرداخت نمیکنه ؟ قیمت سهامش هم که نصف شد
lمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
مدیران محترم واتی به ارزشمند بودن سهام شرکت و دارائی های آن اعتقاد دارند مثلاً یک قلم از این دارائی ها همین زمین 450 هکتاری محدوده هشتگرد میباشد در ضلع شمالی و بر اتوبان کرج به قزوین واقع شده است. در مجمع و جلسات خصوصی بر ارزش بسیار بالای این دارایی تاکید میکنند ولی در ارائه اطلاعات شفاف به بازار خساست به خرج میدهند. آیا به نظر شما این موضوع ربطی به حراج 250 میلیون حق تقدم استفاده نشده یا دعوای بین واتی و ولصنم ندارد که باعث زمین گیر شدن هر دو نماد و وارد نمودن ضرر و زیان به سهامداران جزء شده است.
رحبم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
با درود و خسته نباشيد كار اين مجموعه كه در راس ان بانك صنعت و معدن واتي ،ولصنم شيران و صنعت قرار دارند و البته بيش از ٨٥ درصد اين سهامها بين خود اين مجموعه تقسيم شده بغير از راههاي قانوني بازرسي كل كشور ديوان عدالت مجلس شوراي إسلامي و در نهايت قوه قضاييه حل نخواهد شد فقط يكي از دهها مسئله اينكه براي نمونه بسهامداران حقيقي جواب اينكه ٢٠٠ ميليارد تومان سود سال ٩٢ شيران مربوط به واتي را وصول نكرده ايم الله و اعلم با تشكر وتقديم احترامات.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
با وجود سودانباشته حدود 2/5برابر سرمایه شرکت ؛ هیات مدیره شرکت افزایش سرمایه 200 درصدی شرکت را از مطالبات و آورده تصویب کرد. تا مشکل بدهی بانک صنعت ومعدن مرتفع شود اما اینکار سهام داران حقیقی را با چالش مالی روبرو کرد این امر منجر به استفاده نشدن حق تقدمها شد. شرکت باید به همان اندازه ای که به فکر سهامدار عمده است باید توجه لازم به سهام داران حقیقی نیز کند.








ا
احمدلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
سلام پیرو اعتراضات و احیای حقوق سهامداران خرد
امروز به اتفاق. . . . .رفتيم سايت ويزيت شركت فراسا و عكسهاي زيادي از جاهاي مختلف زمين ٤٥٠ هكتاري شركت فراسا تهيه كرديم
تاسيسات موجود در سايت شامل يك معدن ، سنگ شكن، انتقال مواد، كوره پخت اهك، توليد اجر ماسه اهكي، توليد سيفركس، ... پست برق ، ٥ حلقه چاه عميق و چندين ساختمان و سوله ميباشد كه همين تاسيسات و تجهيزات به تنهايي ارزش چند ده ميليلرد توماني دارد و عمده تجهيزات به صورت مزايده در حال واگذاري است.


در محدوده هشتگرد با بر بسيار طويل كنار گذر اصلي اتوبان كرج به قزوين كمي بعد از ضلع مقابل سيمان ابيك ميباشد
تعدادي از عكسها در ادامه امده است
گزارش كاملي در مورد اين دارايي با ارزش در دست تهيه است كه متعاقبا به اطلاع همگي از طريق همين گروه و سايتهاي خبري خواهد رسيد
ارادتمند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
شیران با 260 تومن سود انباشته 160 سود امسال ول کردن وبیمه میخرن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
اقای رستمی اینو بدون مجمع داره میرسه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
ما سهامداران باید از اینا یاد بگیریم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
خداییش
این افزایش سرمایه ها جدیدا بیشتر شده یغمای سهامدار خرد تا مشارکت در تامین سرمایه
جوری شده که هیچ سهامدار خردی جرات نمیکنه سراغ حق ها بره
هر حق تقدمی، هرچه به روزهای بسته شدنش نزدیک تر میشه وحشیانه تر منفی میخوره

واتی میره کیلویی وبیمه میخره
همون پول رو نمیتونه در حمایت از سهم خودش بزاره؟
واتی از لحاظ خالص ارزش دارایی ها، مگه کم ارزشمنده؟
خیلی سخته بخوان از سهم حمایت کنن؟
یا اینکه اینها هم میخوان سهامدار خرد شرکت کننده در افزایش سرمایه رو نابود کنن
تجربه وصنعت همین چند روز قبل
امیدوارم شده حتی اندکی وجدان وجود داشته باشه که نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
خیلی طول نخواهد کشید که به هدفمون برسیم
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
از توجه بورس نیوز بابت روشن کردن سهامداران واتی نسبت به داراییهای پنهان شرکت آتیه دماوند واقعا ممنونم.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
شاید برکنار شدن مدیر عامل شرکت واتی،مرهمی باشد بر روی زخمهای سهامداران واتی
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵
واتی مدیریت خوبی ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
ین مسئولین بی ملاحظه باید اخراج بشن
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
با سلام
ظاهراً آقایون سرگرم مسائل مهمتری هستند که موضوع زمین 450 هکتاری بسیار ارشمند واقع در ضلع شمالی بزرگراه کرج به قزوین (کمی بالا تر از سیمان آبیک) براشون چندان اهمیتی نداره که پاسخ چندین نامه اعتراضی و در خواست رسمی سازمان بورس را بدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
من که پول نداشتم حقامو فروختم بجز سود سال قبل که چون پرداخت نشده تبدیل به سهم کردم متاسفانه کسی نیست بتونه این رانت هارو پیگیری کنه
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
آقای رستمی توی گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال 94 چه مطالبی را برای فریب سهامداران خواهد نوشت.

تاثیر احیاء زمین 450 هکتاری و ارزش افزوده ای که قرار بود داشته باشه را که روی قیمت سهام و حق تقدم ها دیدیم

عجب مجمعی بشه امسال, بی صبرانه منتظر دیدار جناب رستمی و سایر اعضاء محترم هیئت مدیره در مجمع هستیم!!؟

با سپاس از بورس نیوز
محمودي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
آقاي مهندس رستمي شركت سرمايه گذاري آتيه دماوند با nav 310توماني و دارييهاي ارزشمند اما پنهان چرا بايد 50درصد داراييهاي بورسي خود معامله شود.
شريفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
متاسفم براي مسولين واتي با اين عملكردشون كه اين شركت با اين همه دارايي بازيچه دست شون شده. با تشكر ويژه از سايت بورس نيوز از اطلاع رساني تون
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
ظاهراً حق تقدم وصنعت 35 ریالd خیلی مزه کرده و آقایان را دچار توهم نموده.

فکر کردند با همون بازی میتونند حق تقدم واتی و همینطور ولصنم را مفت از چنگ سهامداران جزء درآورند.
عهدیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
این حرکت ارزشمند سهامداران واتی با کمک رسانه های بیطرف و منصفی همچون بورس نیور میتواند سنگ بنایی باشد برای ایستادگی در مقابل جریان های ناسالمی که فکر می کنند با بازی های ناجوانمردانه و ظالمانه میتوان سهام ارزشمند سهامداران جزء را به مفت صاحب شد .
خاکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
دست مریزاد میگم به همه سهامداران متحد.دستتون طلا. مدیران شرکت باید بدونن که سهامدار با توجه به ارزش سهم خرید کرده چرا باید الان تو این قیمت معامله بشه.چرا منابع مالی رو برای حمایت از خود سهم و زیر مجموعه ها هزینه نمیکنید.اگر پول هست چرا وبیمه!!!!!!!
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
ظاهراً حق تقدم وصنعت 35 ریالd خیلی مزه کرده و آقایان را دچار توهم نموده.

فکر کردند با همون بازی میتونند حق تقدم واتی و همینطور ولصنم را مفت از چنگ سهامداران جزء درآورند.
احمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
بورس نیوز ممنون که اینبار قبل از مرگ سهراب نوش دارو را تزریق کردی . اینها یک نقشه بیشتر ندارند مفت خری تقدم های استفاده نشده مثل بقیه ولی این کار شما انشااله جلوی این نقشه شوم را خواهد گرفت
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
درمجمع عمومی93 فروش چندین شرکت زیر مجموعه با زمان بندی مشخص به صورت جزوه در اختیار سهام داران قرار گرفت که متاسفانه تا کنون(قبل از فروش حق تقدم ها) هیچ اخباری از اقدامات انجام شده منتشر نشده است. سهام داران حقیقی حق دارند نسبت به فروش حق تقدم ها نگران باشند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
بورس نیوزعزیزتوروخداجلوافت سهامی که افزایش سرمایه می دهندروبگیرولصنم حق تقدمش تا25تومن افت کردحالاقیمت سهم روزیر120کشیدن برای جلوگیری ازحیف ومیل اون حقوقی بایدقیمت سهم راکه میانگینش دردوره فعالیت حقها145بوده تاموقع بازشدن سهمهای مصرف نشده حداقلتااین قیمتهاحمایت وهدایت کنهبه شرط خوبنبودن شرایط بازار واگه وضع بازارخوب بشه اجازه رشدسهم تا200تومن روبراش بده برای سهم ومعادن هماگه حقش زیر50تومن بازبشه
ثتران شتران وبقیه هم که حقهاشون سقوط ازادداشتندبه همین ترتیب
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
این مطلب را هیات مدیره آتیه دماوند تایید کردهاست:چشم انداز شرکت برای سال 1398 رسیدن به یکی از ده شرکت برتر هلدینگ و سرمایه گذاری بورسی به ارزش بازار 40,000 میلیارد ریال با سرمایه گذاری در حوزه های صنعت , معدن,انرژی و خدمات مالی با بهره گیری از فناوری های نوین می باشد ؟؟؟
رستمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
انشاا... خداوند همه ي ما بندگان را هدايت كند تا هم خدا وهم بنده خدا از ما راضي باشند.(با تشكر از بورس نيوز)
هیات مدیره با وجدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
( آتیه دماوند را خواهیم ساخت استوار چون دماوند ) بدون تضییع حقوق سهامداران حقیقی. انشاءالله
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
با سپاس از بورس نیوز

این خبر با این همه بیننده و کامنتهای خوبی که توسط خواننده ها گذاشته شده نظر خیلی از خبرگزاری های بزرگ را جلب کرده که ته قضه را در آورند

آخه 450 هکتار زمین با اون همه امکانات بیخ گوش تهران بی استفاده افتاده به حال خودش چه معنی میده؟!!

صرفنظر از ظلمی که در حق سهامدارای واتی شده, با این وضع خراب اقتصادی و این همه بیکاری واقعاً نمیشه بهتر از این از چنین امکاناتی استفاده کرد

اگر اونجا یک چهار تا آلاچیق بزنند و آب جوش و چیپس و پفک و بستنی هم بفروشند حداقل 5-6 نفر مشغول میشوند و خرج چند خانوانده در میاد

بانک صنعت و معدن چه جوابی داره واسه این همه سئوال و ابهام؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
واتي داراي ارزش بالايي است كه مديران آن با سياست هاي غلط باعث مي شوند هيچ وقت سهم به قيمت واقعي خود نرسد. واتي هر سال در مجمع كمترين سود را تقسيم مي كند و مابقي سود را به عنوان انباشته نگه مي دارد، قبل از مجمع اسفند 93 بالاي 300 تومان انباشته داشت، به جاي افزايش سرمايه از انباشته از محل مطالبات و آورده افزايش سرمايه مي دهد، واقعا هيچ سازمان يا ارگان نظارتي نيست از مسولان اين شركت سوال كند كه 300 تومان انباشته كجا رفته؟؟؟؟ هر سال كه كلي از سود مجمع را به انباشته اضافه مي كنيد چه كاري باهاش مي كنيد؟ چرا شركتي به اندازه واتي بايد حقوق كاركنانش در سال 93حدود 7 ميليارد تومان باشه در حالي كه واتي شركت توليدي نيست و يك سرمايه گذاري است بنابراين نبايد نيروي انساني بالاي 10 الي 15 نفر داشته باشد؟
همچنين واتي داراي زير مجموعه هاي غير بورسي فراواني است و به گفته آقايان در سرمايه گذاري آتيه دماوند زيان ده هستند، گر چه ينده با اين حرف آقايان موافق نيستم چون واتي زير مجموعه غير بورسي سود ده خوبي هم دارد( لاستيك سازي، سايان كارت و كلي زمين در تهران و شمال و فراسا در هشتگرد)، در هر مجمعي گفته مي شود كه سال ديگر همه دارايي هاي غير بورسي فروخته مي شود ولي تا مجمع سال ديگر اتفاقي نميفتد و دوباره در مجمع همون سياست فروش دارايي هاي غير بورسي مطرح مي شود، كسي هم جوابگو نيست كه چندين سال است كه مي خواهند نساجي هاي زيان ده تون را بفروشند و كلي هزينه به خاطر همين فرايند فروش براي سهامدارن مي تراشند، حالا هم كه نساجي غرب را فروختند در صورت مالي نميارند.
مورد ديگر هم اين است كه واتي به جاي حمايت از شيران و ولصنم سياست خريد شركتهاي مانند وبيمه را دارد در حالي ارزش شركتهاي زير مجموعه بانك صنعت و معدن واقعا بيشتر است كه مي تواند با حمايت از اين سهم ها ارزش خودش را هم بالا ببرد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
سلام، امیدوارم بتونیم حقمونو بگیریم.
این روشی که سر دم داران واتی و دیگر سودجویان پیش گرفتن تازگی نداره و امیدوارم روزی جلوی این کار گرفته بشه تا اعتماد به بازار بورس ایران برگرده.
خواهش می کنم به عنوان صدای ما این قضیه رو دنبال کن بورس نیوز. مرسی
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
اون اعضای هیئت مدیرۀ واتی که این خبر رو میخونن دقت کنن که تا الان 34 تا (تقریباً نصف) نظرات خوانندگان این خبر غیر قابل انتشار بوده. بترسید از این که یه روزی خشم این عده دامنتونو بگیره. زیر سنگ هم برین پیداتون میکنن و تقاصشونو میگیرن. اون از جریان فروش شیران که همه‌اش سیاه بازی بود اینم از افزایش سرمایه که سرمایۀ اسمی شرکت رفت بالا و عوضش سرمایۀ ما از بین رفت.
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
دوستان راهنمایی فرمایید چه راه های قانونی جهت پیگیری حق و حقوق خود در حق خوری شرکت های این جوری وجود دارد.