بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
با انتشار نامه ای شفاف سازی از سوی "واتی"

پیگیری های بوس نیوز به ثمر نشست

بالاخره "واتی" در خصوص مالکیت و احیاء اراضی 450 هکتاری هشتگرد شفاف سازی کرد و امروز اطلاعات موجود پیرامون این موضوع پس از گذشت نزدیک به سه ماه و به دنبال اعتراض پی در پی سهامداران خرد شرکت ارایه شد.
کد خبر : ۱۵۷۱۵۴
نویسنده :
ِیارمحمدی
به دنبال پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار بورس نیوز بالاخره "واتی" در خصوص مالکیت و احیاء اراضی 450 هکتاری هشتگرد شفاف سازی کرد و امروز اطلاعات موجود پیرامون این موضوع پس از گذشت نزدیک به سه ماه و به دنبال اعتراض پی در پی سهامداران خرد شرکت ارایه شد.

بر این اساس طی روز جاری شاهد ارایه گزارش شفاف سازی شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص اطلاعات مربوط به شرکت فرآورده های ساختمانی بر روی سامانه کدال بودیم.

بر اساس این گزارش شفاف سازی، "واتی" اعلام کرد بعد از مذاکره با بانک صنعت و معدن در راستای اجرای موافقت نامه سال 84 بین این بانک و گروه کارخانجات صنعتی و مدنی ایران، تعداد 13 شرکت متعلق به بانک از جمله "فراسا" به قیمت دفتری مجموعاً به مبلغ 422میلیارد ریال به شرکت گروه کارخانجات صنعتی و معدنی ایران منتقل شد تا این اراضی که با قابلیت های بسیار زیادی همراه است، احیا گردد.

این شفاف سازی در حالی انجام شد که در تاریخ 2 شهریور ماه سال جاری، یکی از مسئولین شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در یک رسانه مصاحبه ای در رابطه با احیاء اراضی و تأسیس پارک فناوری آتیه انجام داد، که باعث اعتراض سهامداران خرد شرکت شد؛ چرا که در این مصاحبه و گزارش هیأت مدیره شرکت قبل از برگزاری مجمع افزایش سرمایه به ارزش افزوده قابل توجه ناشی از احیاء این اراضی تأکید بسیاری شده بود، اما شرکت مذکور تا امروز با وجود اطلاع از این موضوع هیچگونه شفاف سازی خاصی روی سامانه کدال که به عنوان سایت رسمی اطلاع رسانی به سهامداران محسوب می شود منتشر نکرده بود که عدم شفاف سازی مناسب در این رابطه موجب ایجاد ابهام بیشتر برای سهامداران "واتی" شد.

اما در نهایت با وجود گذشت نزدیک به سه ماه از این موضوع بالاخره پیگیری های بورس نیوز جهت رساندن صدای سهامداران به مدیران این مجموعه به ثمر نشست و همانطور که عنوان شد امروز شاهد ارائه اطلاعات و گزارش تفضیلی "واتی" در این رابطه بودیم.

شایان ذکر است بورس نیوز همواره به عنوان یک رسانه، وظیفه خود می داند جهت حفظ حقوق فعالان بازار خصوصاً سهامداران خرد پیگیر مشکلات آنها باشد. در همین راستا از کلیه سهامداران درخواست می شود در صورت تمایل موارد مشابه و مشکلات مرتبط با بازار سرمایه را با این رسانه در میان بگذارند تا در صورت امکان، موضوع از سوی مسئولین مربوطه پیگیری شده و نتایج آن به فعالان بازار سرمایه اعلام گردد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
ROMANIA
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
سلام
لطفا پیگیری کنید چرا پالایش و پخش پول نفت رو گرونتر از فوب خلیج فارس به حساب پالایشگاهها منظور میکنه
علی معتمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
چرا برای خودتان کلاس می گذارید ، یک هفته پیش کلی اطلاعات ناب و دست اول از فروش 5 دارایی ارزشمند و مهم آتیه دماوند همراه با مدارک و مستندات عالی فرستادم اما متاسفانه هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده اید . پیگیری در خصوص شفاف سازی امروز واتی نتیجه تلاش سهامداران محترم سهم بود . توصیه می کنم تا اینبار از قافله عقب نیافتاده اید در خصوص فروش 5 شرکت زیر مجموعه واتی که آگهی فروش آن را برای شما ارسال کردم شفاف سازی کنید
ناشناس
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
شما که خودت هم عقبی. تو سایت خود شرکت این آگهی های مزایده تقریباً دو هفته‌اس که اومده.
سمیه احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
از بورس نیوز بابت این همراهی با سهامدار خرد تشکر میکنم.برخی پیگیریهای این چنینی را که می بینیم واقعا متوجه میشویم.برخی رسانه ها نیز به نفع سهامدار خرد قطعا در حرکت اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
لطفا یک پیگیری هم از عدم پرداخت سود سه ساله سهامداران اکنتور توسط این شرکت کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
یا سلام و عرض خسته نباشید.

شرکت چینی ایران با نماد کچینی هنوز پس از گذشت بیش از یک سال از تاریخ مجمع سالیانه سال مالی92 هنوز سود سهامداران را پرداخت نکرده است . و علی رقم مراجعه حضوری و تماس های مکرر هیچ جوابی نگرفته ام.
امیدوارم با پیگیری بورس نیوز سود سهام ما سهامداران جزء پرداخت شود.
با تشکر
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
بابت پيگيري در مطالبات سهامدار خورد واتي واقعا ممنون چرا كه در حق اين سهامداران ظلم شده و سهمي كه الان بايد بالاي 250 تومان باشه به اين روز دراوردنش.
ناشناس
ESTONIA
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
درود بر بورس نیوز.لطفا وضعیت پالایشگاهها رو هم بررسی کنید چرا نفت رو گرونتر میدن به پالایشگاهها.)نسبت به فوب خلیج فارس)چرا قیمت سهامشون به یک سوم کاهش پیدا کرده؟گناه سرمایه گذار چیه؟اعتماد سرمایه گذار جرم وگناهه؟
ثنا سادات
GERMANY
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
خوب نیست که تمام تلاشهای سهامداران خرد را به حساب خود بزنین آقای بورس نیوز.بنده به قاطعیت میگم و میدونم نامه هایی که خودم یکی از امضا کنندگان آن بودم به ثمر نشست و دو نفر از سهامداران نسبتا بزرگ پیگیر این قضیه بودند و همچنین برخورد بسیار عالی مدیر عامل این شرکت در حل مساله کمک کرد.لطفا کمی واقع بین باشید.