بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر : ۱۵۴۳۶
شرکت آلومینیوم پارس پیش‌بینی درآمد (زیان) هر سهم سال مالی منتهی به 30/12/87 با سرمایه 80 میلیارد ریال را مبلغ (1365) ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سنا، بر اساس اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورسی، شرکت آلومینیوم پارس «سهامی عام» مورخ 31/04/87 زیان هر سهم برای سال مالی منتهی به 30/12/87 را مبلغ (1147) ریال اعلام کرده بود. شرکت آلومینیوم پارس «سهامی عام» دلایل تعدیل پیش‌بینی زیان هر سهم خود را کاهش مقدار تولید و فروش به دلیل عدم امکان تامین به موقع مواد اولیه به علت تحریم بین‌المللی بانک عامل شرکت، مشکل ورود به بازار محصولات جدید و نیاز به زمان بیشتر برای افزایش تولید و جذب مشتری در بازار و مشکلات متعدد مربوط به تامین قطعات یدکی ماشین‌آلات خریداری شده اعلام کرده است.
 
همچنین این شرکت در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب، 31 درصد افزایش فروش، 20 درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته ، 526/83 میلیارد ریال افزایش زیان عملیاتی و 55 درصد کاهش زیان پس از کسر مالیات را نشان می‌دهد. شرکت آلومینیوم پارس «سهامی عام» با نماد «فپارس» ، درگروه فلزات اساسی و با 2 هزار و 788 سهامدار در بازار دوم فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر