بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر : ۱۵۶۳۰۲
معاون دادستان تهران از تذکر کتبی دادستانی به وزارت نیرو و آب منطقه ای تهران در مورد بروز پدیده النینو خبرداد. 
 
مرتضی تورک  در مورد وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه های تهران هنگام بروز پدیده ال نینو گفت: در فصل تابستان با بارش چند میلیمتر باران در حاشیه رودخانه های تهران خسارات جانی و مالی داشتیم که بیشتر آن به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم رعایت قوانین بود. 
 
وی افزود: با توجه به هشدارهای جهانی و سازمان هواشناسی اگر پدیده ال نینو در تهران رخ دهد قطعا خسارات جبران ناپذیری خواهیم داشت. رودخانه های تهران به دلیل چند سال خشکسالی و کم آبی  شاهد ساخت و ساز های غیرمجاز بوده در حالی که اگر این رودخانه ها پر آب شوند تمامی این ساخت و سازها به زیر آب می روند. 
 
معاون دادستان تهران گفت: نامه ای به وزارت نیرو و آب منطقه ای تهران نوشتیم و تذکر دادیم بر اساس قوانین و مقررات و احتمال بروز سیلاب هرچه زودتر اقدامات لازم را برای پاکسازی رودخانه های تهران انجام دهند تا شاهد خسارات جانی و مالی احتمالی نباشیم. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
طرف اومده تو اراضی بستر رورخانه که جز اموال عمومی هستش ساخت و ساز کرده، اونوقت دادستانی که همون مدعی العموم میشه به جای اینکه دستور تخریب بده بخاطر ساخت و ساز تو این اراضی، به وزارت نیرو که قدرت قضایی نداره میگه برو اراضی رو آزادشون کن!!!
تو که اینقدر با دانش روز و پدیده الینو آشنایی اول حکم قلع و قمع بنا بده، بعد وزارت نیرو رو تو هچل تخریبش بنداز!!!
وگرنه معلومه این حرفها رو که دری میزنی برای روز مباداست که فقط بتونی بگی:
"ما که گفته بودیم اینجوری میشه...."