بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر : ۱۵۶۷۰۰

مجوز فعالیت مشاور عرضه شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان تمدید شد. ابوالفضل شهرآبادی، معاون تامین مالی تامین سرمایه لوتوس پارسیان در این خصوص گفت: یکی از فعالیت‌های اصلی تامین سرمایه‌ها، ارائه خدمات مشاوره عرضه اوراق برای تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت‌هاست. او ادامه داد: این مجوز از ابتدای فعالیت شرکت تامین سرمایه برای مدت معینی اعطا و پس از آن در صورت تحقق شروط مدنظر سازمان بورس اوراق بهادار، تمدید می‌شود و این روند ادامه خواهد یافت. بر همین اساس، مجوز یاد شده برای تامین سرمایه لوتوس پارسیان نیز تمدید شده است.

شهرآبادی درخصوص فعالیت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در حوزه مشاوره عرضه گفت: این شرکت تاکنون مشاور عرضه اوراق مشارکت سایپا و مجد مشهد، اوراق اجاره فولاد کاوه جنوب کیش، مرابحه مگاموتور و افزایش سرمایه شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، بانک پارسیان و بیمه پارسیان را برعهده داشته است. معاون تامین مالی تامین سرمایه لوتوس پارسیان همچنین از انتشار اوراق جدید از سوی این شرکت خبر داد و افزود: انتشار اوراق اجاره شرکت لیزینگ پارسیان در دست اقدام است و موافقت اصولی آن برای انتشار 375‌میلیارد ریال اوراق صادر شده است. تامین سرمایه لوتوس پارسیان مشاور عرضه، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان این اوراق خواهد بود و در آینده نزدیک این اوراق در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین، امکان افزایش سرمایه چند شرکت دیگر نیز در دست بررسی است که به محض قطعیت اعلام خواهد شد. تامین سرمایه لوتوس پارسیان تاکنون بیش از 9هزار میلیارد ریال اوراق بدهی (مشارکت و سکوک) برای تامین مالی شرکت‌های مختلف در بورس و فرابورس، منتشر کرده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر