بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
در این جشنواره به «اپراتور اول تلفن همراه کشور» به پاس ارائه خدمات مناسب و بهینه در حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت پرسرعت، تندیس دیموند تک لوتوس اعطا شد.
کد خبر : ۱۵۷۴۵۳
نویسنده :
همراه اول
در هشتمین جشنواره مدیریت «نظام توزیع و پخش کشور»، همراه اول برنده تندیس دیموند تک لوتوس شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز یکشنبه اول آذرماه هشتمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور با حضور مسؤولان اجرایی و فعالان حوزه توزیع و پخش کشور و به منظور تقدیر از سازمانهای موفق خدماتی در نظام توزیع و پخش کشور، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جشنواره به «اپراتور اول تلفن همراه کشور» به پاس ارائه خدمات مناسب و بهینه در حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت پرسرعت، تندیس دیموند تک لوتوس اعطا شد.

این گزارش می افزاید، در این جشنواره لوح تقدیر و تندیس دیموند تک لوتوس همراه اول را مهندس«مهدی غیناقی»، مدیرکل فروش شرکت ارتباطات سیار ایران دریافت کرد.
این جشنواره مهمترین و تنها هم اندیشی معتبر توزیع و پخش کشور است که هر سال با هدف ایجاد توجه به اهمیت نقش توزیع و فرهنگ مناسب در زمینه توزیع و پخش و آماده سازی فضای مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات بین سازمان ها و با همکاری نمایندگان بیش از 30 سازمان و وزارتخانه برگزار می شود.

طبق این گزارش، براساس اعلام مسؤولان برگزاری هشتمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور، برای انتخاب شرکت های برتر در این حوزه، 370 نوع محصول از 31 شهر(مراکز استان ها) کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ براساس لغت نامه دهخدا دیموند نام قدیمی رشته کوه دماوند است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر