بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر : ۱۵۷۴۵۶
عصر ایران - با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوباش مدعی ارزشگرایی فعالیت های تخریبی خود را تشدید کرده اند. آنها روز آخر آبان، با تجمعی 100 نفره در مقابل فرمانداری اندیمشک ، باعث شدند سخنرانی مصطفی کواکبیان - نماینده پیشین اصلاح طلب مجلس - لغو شود. اعضای گروه اوباش فرماندار را تهدید کرده بودند که اگر سخنرانی لغو نشود، ممکن است حادثه ای مانند حمله به علی مطهری در شیراز را رقم بزنند!

همتایان این قماش، اسفند گذشته به علی مطهری که مسیر بین فرودگاه تا دانشگاه شیراز را می پیمود تا در آنجا سخنرانی کند، با سنگ، پاره آجر و گاز فلفل حمله و وی را مصدوم کردند.
وزیر کشور و اوباش قانون شکن؛ اگر نمی توانید استعفا کنید


هفته گذشته نیز مراسم سخنرانی صادق زیباکلام در دانشگاه دزفول با فشار تندروها لغو شد.

چند روز قبل هم گروه اوباش به عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز در ورامین حمله کرد تا مانع از سخنرانی وی در یک همایش شوند.

افزایش حمله به تجمعات قانونی و ممانعت از سخنرانی چهره های یک جریان، نشان می دهد که اوباش موسوم به گروه فشار اقدامات مخرب خود را مجدداً کلید زده است و ای بسا در هفته ها و ماه های آتی، شاهد "داعش بازی" های جدیدشان خواهیم بود.

مردم ، البته این اوباش را خوب می شناسند و از آنان که تعطیلی عقل و ممانعت از آزادی بیان دیگران را سرلوحه کار خود قرار داده اند، انتظار رفتارهای متمدنانه و اسلامی ندارند. آنچه باعث تأسف فراوان است، انفعال فرمانداران و نیروهای انتظامی است. به عنوان مثال، فرمانداری که با تجمع چند جوانک قانون شکن، می ترسد و مراسم سخنرانی را لغو می کند، آیا اساساً لیاقت نشستن بر مسند فرمانداری را دارد؟ نیروی انتظامی که نتواند امنیت یک سخنرانی در یک فضای محدود و سربسته را تأمین کند یا نتواند مهاجمان قانون شکن را دستگیر کند، چگونه می خواهد امنیت انتخابات را در پهنه ای به وسعت ایران تأمین کند؟

وزیر کشور که از سوی مقام معظم رهبری، جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی شده و به همین اعتبار علاوه بر ریاست بر فرمانداران و استانداران، بر پلیس هم فرماندهی دارد ، چرا در برابر اوباش قانون شکن منفعل است؟

وزیر کشور و اوباش قانون شکن؛ اگر نمی توانید استعفا کنید
مردم انتظار دارند وزیر کشور به جای این که درباره این قانون شکنی ها، انشاهایی مانند "پسندیده نیست افرادی به هر دلیلی تجمع را بهم بزنند" بخواند، قاطعانه و با بهره گیری از قوه قهریه پلیس، حافظ قانون و امنیت شهروندان باشد.

اگر قرار باشد وزارت کشور در همین ابتدای امر که فضای کشور رفته رفته انتخاباتی می شود، وا دهد و مرعوب عده ای خودخواه قانون شکن شود، چگونه می توان به برگزاری انتخاباتی پر شور و در شأن جمهوری اسلامی، امید بست؟!

صریح و بی تعارف خطاب به وزیر کشور می گوییم: آقای رحمانی فضلی! اگر نمی توانید امنیت شهروندان را در برابر اقلیت اوباش، تأمین کنید و اگر قدر حکم رهبری درباره انتصاب شما به عنوان جانشین فرماندهی کل قوا در ناجا را نمی دانید و بلد نیستید از قابلیت های آن در راستای حفظ امنیت عمومی کشور بهره مند شوید، قبل از این که دیر شود و اوباش، کشور را بیش از این به هم بریزند، استعفا کنید و جای خود را به وزیر با کفایتی بدهید که لااقل توانایی تأمین امنیت سخنرانی ها و مراسم در این کشور را داشته باشد.

بدانید که مردم از دست این "اوباش مدعی"، خسته شده اند و اگر از راه قانون جلویشان گرفته نشود، معلوم نیست چه تقابل های غیر قابل کنترلی می تواند در آینده رخ دهد و برای کشور هزینه زا باشد؛ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
اصلاح طلبان پیروز انتخابات مجلس هستند
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
باید دید درحکم انتصاب وزیر کشور به عنوان جانشین فرماندهی کل قوا در ناجا، تکلیفی در جهت تامین امنیت جلسات سخنرانی های با مجوز قانونی برای ایشان تعریف شده است یا نه . آیا ایشان بایستی در چنین مواقعی از ناجا برای شناسایی و دستگیری چماقداران و اغتشاش گران استفاده نماید یا به منظور میدان دادن به آنها از مداخله در این امور منع شده اند؟