بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

اشک های گزارشگر مشهور فوتبال روی آنتن شبکه3

کد خبر : ۱۵۷۸۵۹
جواد خیابانی که شب گذشته میهمان برنامه گلخانه شبکه سه بود، برای چندمین بار در چند سال اخیر با اشک‌هایش بینندگان را غافلگیر کرد. او بعد از پخش صحنه‌هایی از دو بازی ایران و استرالیا و ایران و آمریکا، اشک ریخت و گفت عاشق ایران است.

 

گزارش او در ملبورن، در نظرسنجی این برنامه به عنوان بهترین گزارش ورزشی تاریخ شبکه سه بالاتر از گزارش عادل فردوسی پور در بازی ایران و آرژانتین، گزارش مزدک میرزایی روی گل رضا قوچان نژاد در صعود به جام جهانی برزیل و گزارش های کشتی و والیبال توسط جواد محتشمیان و هادی عامل برگزیده شد.

 

جواد خیابانی

 

 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
سلام بر مرد مهربان جواد خیابانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
ایشون بیشتر طنزپردازه تا مجری و با گزارش هاش اسباب خنده بیننده ها را فراهم میکنه
ناشناس
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
از همین چاپلوسی هاش بدم میاد

دوران تههیج مردم با این کارها بسر اومده
منصور
Germany
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
با سلام
ايشان در يکي از بازي هاي بارسلونا که گزارش مي کردند فرمودند:
دني آلوز (برزيلي) و ويکتور والذز (اسپانيايي) هيچ نسبتي با هم ندارند و آنجا بود که بنده از اين کرامت و کشفيات ايشان به شگفت آمده و سه بار خود را به زمين کوبيدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
پلو های مفت ملت و مملکت را می خورند بعد هم اشک میریزند اولا ما هم بودیم سرمست میشددیم از این کارها میکردیم
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
اشک برای وطن چاپلوسی نیست اما ممکنه برای چاپلوسی هم باشه
ناشناس
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
صدای مردم در اومده دارن می ندازن بیرون گریه اش گرفته.....
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
ایشون خودش یکی از مافیای فوتباله....