بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر : ۱۵۷۹۰۹

به نقل از باشگاه خبرنگاران، دادگاهی در ترکیه سه مرد را به جرم تلاش برای تجاوز به یک دختر دانشجوی 20 ساله و همین طور قتل و ساعت ها شکنجه او به حبس محکوم کرد.

 


بر اساس این گزارش، اوزگجان اصلان در حالی که از خرید به خانه بازمی گشت در یک مینی بوس مورد اصابت چاقو قرار گرفت و جان خود را از دست داد. این قتل منجر به اعتراضات خیابانی در ترکیه شد.

بر اساس این گزارش، احمد صوفی، راننده مینی بوس، نجمتین، پدر راننده، و فیث گوکه، دوست راننده، به جرم قتل اوزگجان بازداشت و به حداقل 40 سال زندان بدون آزادی مشروط محکوم شدند.

بر اساس گزارش رسانه های ترکیه ای، تاکنون 258 زن در ترکیه به قتل رسیده اند. این آمار در سال گذشته (2014) 286 نفر بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
تو ایران هم اصلا نداریم همچین چیزی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
اونهايي كه مخالف مجازات اعدام اين افراد هستند واقعا فكر ميكنند چه مجازاتي بجز اعدام براي اين افراد مناسبه؟البته اول خودشونو جاي خانوده قرباني بذارند بعد نظر بدن.
بی نام
UNITED KINGDOM
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
خوبه حداقل اونجا متجاوز رو مجازات می کنن. اینجا که متهم خود زنی که بهش تجاوز شده اگر هم متجاوز رو بکشه که اعدامش می کنن!!
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
خدا را را شکر در مملکت ما هیچ گونه اتفاقاتی شبیه این نداریم وهمه در آسایش ورفاه زندگی می کنند حتی اگه کسی که بول نداشته باشد رایگان درمان میشه ومثل کشور ترکیه بخاطر نداشتن بول بخیه های که زده بودند از دختر بچه ۴ساله در نمیارند