بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر : ۱۶۱۴۳۹
با پایان اخذ رأی در شعب، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه کشور و شهرستان‌های تهران آغاز شد.

به گزارش «انتخاب»، پایان یافتن اخذ رأی در اکثر حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، روند شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و همچنین در اکثر شهرستان‌های تهران آغاز شد.

اخبار لحظه به لحظه از نتایج انتخابات در زیر می آید:

محمدمهدی مفتح با ۳۹ هزار و ۶۲۳ رای از مجموع آرای ۵۴ هزار و ۴۳۶ از حوزهتویسرکانرای راهی خانه ملت شد.

علی اسدی نیز از حوزه انتخابیه شهربابکبا ۱۶ هزار و ۵۹۶ رای از مجموع آرای ۴۵ هزار و ۶۶ رای به عنوان نمایندگی مردم این شهرستان انتخاب شد.

ولی‌الله قلی‌زاده هم با ۳۶ هزار و ۹۳۶ رای از مجموع آرای ۶۳ هزار و ۴۸۰ رای به عنوان نماینده مردم ازحوزه انتخابیهکلیبرانتخاب شد.

از حوزه انتخابیهقائناتوزیرکوههم فرهاد فلاحتی با کسب ۳۰ هزار و ۱۲ رای از مجموع از ۸۷ هزار و ۶۸۷ رای به عنوان نماینده انتخاب شد.

در حوزه انتخابیهتفرش،آشتیانوفراهاننیز آقای محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه را به خود اختصاص داد.

همچنین در حوزه انتخابیهنطنزوقمصرآقای مرتضی صفاری‌نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزارو ۶۴۴ رای آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس دهم شد.

در حوزه انتخابیهنائین،خوروبیابانک، آقای عباسعلی پوربافرانی از مجموع ۳۹ هزدر و ۵۲۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۱ هزار و ۱۵۴ رای به عنوان نماینده مردم شناخته شد.

بر اساس اعلام وزارت کشور در حوزه انتخابیهسیرجانوبردسیرآقای شهباز حسن‌پور بیگلری از مجموع ۱۴۴ هزار و ۷۰۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای برای بار دیگر به خانه ملت می‌رود.

بر اساس اعلام وزارت کشور سید صادق طباطبایی‌نژاد در حوزه انتخابیهاردستاناز مجموع ۳۰ هزار و ۷۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۶ هزار و ۱۰۰ رای به نمایندگی این شهرستان انتخاب شد.

در حوزه انتخابیهدشتیوتنگستانهم سید کمال‌الدین شهریاری از مجموع ۸۵ هزار و ۱۶ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۲۰۸ رای به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.

قاسم ساعدی در حوزه انتخابیهدشتآزادگانوهویزهاز مجموع ۶۸ هزار و ۵۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۶۴۳ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

حسین امیری خامکانی نیز در حوزه انتخابیهزرندوکوهبناننیز از مجموع ۷۹ هزار و ۵۸۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای همچنان در سمت نمایندگی مجلس ابقا شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در حوزهگرمی، آقای سیدحمایت میرزاده به عنوان نماینده مردم این شهر شناخته شد.

همچنین پس از شمارش آرا در حوزه‌هایمریوانوسرو‌آباد، آقایان منصور مرادی و امید کریمیان با کسب آرای به ترتیب پانزده هزار و هشتصد و پانزده و دوازده هزار هشتصد و نوزده هر دو به مرحله دوم رفتند.

سید حمایت میرزاده از حوزه انتخابیهگرمیاز مجموع ۴۷ هزار و ۸۰۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۱هزار و ۳۹۹ رای به عنوان نماینده مردم این شهر انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیهمریوانوسرو آباداز مجموع ۸۴ هزار و ۹۲۵ آرای صحیح ماخوذه آقایان منصور مرادی با کسب ۱۵ هزار و ۸۱۵ رای و امید کریمیان با کسب ۱۲ هزار و ۸۱۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

عبدالله سامری از مجموع ۶۰ هزار و ۵۴۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۸ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیهخرمشهرانتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیهبندر لنگه بستکوپارسیاناز مجموع ۱۲۴ هزار و ۳۴۲ آرای صحیح ماخوذه آقایان خالد زمزم‌نژاد با کسب ۲۹ هزار و ۹۷۷ رای و احمد جباری با کسب ۲۹ هزار و ۱۵۰ رای به مرحله دوم رفتند.

در حوزه انتخابیهدامغانآقای ابوالفضل حسن‌بیگی از مجموع ۴۹۴ هزار و ۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۲۴۴ رای انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیهبروجناز مجموع ۶۴ هزار و ۱۸۲ آری صحیح ماخوذه خانم خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب ۱۴ هزار و ۶۴۲ رای و آقای علی نادری فرد با کسب ۱۰۱۰۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیهساوهوزرندیهنیز از مجموع ۱۲۲ هزار و ۶۲۴ آرای صحیح ماخوذه خانم شهلا میرگلوبیات با کسب ۲۳ هزار و ۸۸۱ رای و آقای محمدرضا منصوری با کسب ۲۲ هزار و ۷۶۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.

سیدحسین افضلی از مجموع ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۸۳۳ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیهاقلیدانتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیهبیجاراز مجموع ۴۸ هزار و ۶۵۴ آرای صحیح ماخوذه، حمدالله کریمی با کسب ۱۵ هزار و ۹۱۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیهقروهودهگلاننیز علیمحمد مرادی از مجموع ۹۷ هزار و ۲۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۳۰۲ رای وارد بهارستان شد.

در حوزه انتخابیهمرندوجلفااز مجموع ۱۵۸ هزار و ۳۲۴ آرای صحیح ماخوذه، کریم شافعی با کسب ۲۹ هزار و ۶۷۲ رای و محمد حسن‌نژاد به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیهبهاروکبودرآهنگاز مجموع ۱۴۲ هزار و ۳۶۶ آرای صحیح ماخوذه محمدعلی پورمختار با کسب ۳۹ هزار و ۷۲۵ رای بار دیگر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیهقروهودهگلاننیز علیمحمد مرادی از مجموع ۹۷ هزار و ۲۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۳۰۲ رای وارد بهارستان شد.

در حوزه انتخابیهآستانه اشرفیه، محمدحسین قربانی از مجموعه ۵۴ هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۱ رای مجدداً راهی خانه ملت شد.
---------
همچنین در حوزه انتخابیهطوالش،رضوانشهروماسال، محمود شکری از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

در حوزه انتخابیهرزناز مجموع ۶۳ هزار و ۸۲۰ آرای صحیح ماخوذه آقایان حسن لطفی با کسب ۱۵ هزار و ۱۳ رای و عطاءالله سلطانی صبور با کسب ۱۴ هزار و ۸۹۹ رای به مرحله دوم رفتند.

در حوزه انتخابیهسلماس، از مجموعه ۹۸ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه، رسول جلایر سرنقی با کسب ۱۸ هزار و ۳۲۱ رای و شهروز برزگر کاشانی با کسب ۱۶ هزار ۴۶۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.


استان‌ها

تعداد کرسی‌ها

نامزدهای منتخب خبرگان

آذربایجان شرقی

۵

آذربایجان غربی

۳

اردبیل

۲

اصفهان

۵

سیدیوسف‌طباطبایی‌نژاد(خبرگان مردم)-مرتضی‌مقتدایی(خبرگان مردم)-عبدالنبی‌نمازی-سیدابوالحسن‌مهدوی-عبدالمحمودعبدالهی

البرز

۱

ایلام

۱

بوشهر

۱

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری (خبرگان مردم)

تهران

۱۶

چهارمحال بختیاری

۱

خراسان جنوبی

۱

حجت الاسلام رئیسی (جامعه مدرسین)

خراسان رضوی

۶

خراسان شمالی

۱

خوزستان

۶

عباس کعبی‌نسب-سیدمحمدعلی موسوی(خبرگان مردم)-عبدالکریم فراحانی-محسن حیدری آل‌کثیری-محمدحسین احمدی (خبرگان مردم)-سیدعلی شفیعی (خبرگان مردم)

زنجان

۱

سمنان

۱

آیت الله سید محمد شاهچراغی (خبرگان مردم)

سیستان و بلوچستان

۲

عباسعلی سلیمانی (خبرگان مردم) - مولوی نذیر‌احمد سلامی (خبرگان مردم)

فارس

۵

ایمانی(جامعه مدرسین)-دستغیب(خبرگان مردم)-بهشتی(خبرگان مردم)

قزوین

۲

قم

۱


آیت الله مومن(خبرگان مردم)

کردستان

۲

کرمان

۳

کرمانشاه

۲

کهگیلویه و بویراحمد

۱

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی(خبرگان مردم)

گلستان

۲

سیدکاظم نورمفیدی(خبرگان مردم)- عبدالهادی مرتضوی شاهرودی(خبرگان مردم)

گیلان

۴

میرحسین اشکوری (خبرگان مردم) -زین العابدین قربانی(خبرگان مردم)-احمد پروایی-رضا رمضانی(خبرگان مردم)

لرستان

۲

مازندران

۴

نورالله طبرسی (خبرگان مردم)-صادق اردشیر لاریجانی (جامعه مدرسین)-علی‌اکبر سیفی کناری-علی معلمی

مرکزی

۲

محسن اراکی - کاظم سپاسی آشتیانی

هرمزگان

۱

همدان

۲

سیدمصطفی‌موسوی فراز-غیاث‌الدین طه‌محمدی(خبرگان مردم)

یزد

۱

آیت الله ابوالقاسم وافی (خبرگان مردم)

مجموع

۸۸


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
منصوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
تمام کلماتتونو چرا سر هم نوشتین!!!!!
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
هیچ شکی نیست که اصول گراها و لیستهای ضد انگلیسی برنده واقعی این انتخابات بودند.
یادش بخیر یه داستانی بود که توش یک بابایی یک کتک حسابی میخورد از یکی و آخر کار که طرف که زده بودش خسته شده بود و داشت میرفت پی کارش اونی که کتکه رو خورده بود سرش رو از تو جوب در میاورد و میگفت: حالیت شد یا نه؟؟؟ از فردا همین بساطه....