بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر : ۱۶۴۹۱۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : نتایج کلی حکایت از ارتقای نسبی کیفیت محصولات و خدمات خودرو در سال ۹۴ دارد و با توجه به این موضوع اهداف کیفی سختگیرانه‌تری جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات و رضایتمندی مشتریان در نظر گرفته می شود .

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،نعمت‌زاده در نشست شورای سیاستگذاری صنعت با توجه به برنامه های صنعت خودرو در سال ۹۵ با تاکید بر روش‌های نوین بازاریابی و فروش و دانش روز دنیا گفت: باید روش‌های متفاومتی ارایه شود که برای مشتری جذاب باشد و محور فعالیت‌های شرکت‌های خودرو ساز و قطعه‌ساز، رضایت‌مندی مشتری باشد و سازو کارهای لازم برای رقابتی کردن خودرو داشته باشیم چون رقبای ما قطعا برنامه دارند و شرایط رقابت در آینده برای ما به مراتب سخت تر از شرایط فعلی خواهد بود و اگر برنامه نداشته باشیم قطعا عقب خواهیم ماند.

وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت اضافه کرد: باید سطح کیفی خودرو ها افزایش یابد و با روش‌های موجود نمی‌توانیم به رضایت‌مندی مشتریان برسیم و باید خودرویی که به دست مشتریان می‌رسد بدون عیب باشد و ما باید در زمینه آموزش به استاندارهای جهانی برسیم و انضباط کارکنان را یک اولویت در ارتباط با مشتری بدانیم و در مورد خدمات پس از فروش تاکید بر ارتقا و اموزش در این زمنیه به عنوان یک ضرورت اعلام شد.

او تصریح کرد: هر چند روند رو به بهبود است اما نباید پیشرفت‌های محدود در ارائه خدمات ما را راضی کند باید ضعف‌های ما درخدمات برطرف شود و رضایتمندی در دستور کار باشد و به این باور برسیم که مشتری حق دارد.

نعمت‌زاده تاکید کرد: صنعت خودرو باید در حوزه کل صنعت پیشران بوده و به جایگاه خودش برسد و اگر تحول ایجاد کند می تواند در سطح ملی اثر بخش باشد.

در ادامه نعمت‌زاده عنوان کرد که شرایط موجود تولید خودرو با توجه به فضای کسب و کار در داخل و خارج رو به بهبود است اما مطلوب نیست و باید برنامه‌های جبرانی در شرکت‌های خودروسازی تنظیم شود و ما به برنامه برسیم و این موضوع به صورت جدی پگیری شود.

او تاکید کرد: باید کارگروه ویژه‌ای به ریاست معاون صنایع این وزارتخانه تشکیل شود که دلایل عقب افتادگی از برنامه به صورت جدی تجزیه و تحلیل علمی شود و در جلسات بعدی شورا ارائه شود و راهکاری برای جبران عقب افتادن از برنامه تنظیم شود.

به گفته نعمت‌زاده برنامه خاصی نیز برای جایگزین خودروهای سنگین فرسوده است که به زودی اعلام می‌شود.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر