بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
در گفتگو با مدیرمالی شرکت داروسازی کوثر عنوان شد:

تکذیب یک شایعه از "دکوثر"/ مسکوت ماندن افزایش سرمایه شرکت

در بودجه ارائه شده برای سال 95 به ازای هر سهم 62 ریال سود پیش بینی شده است که علت کاهش آن نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش بهای تمام شده محصولات شرکت می باشد، البته بازار فروش محصولات دارویی نیز بسیار رقابتی است و این امر نیز بر درآمد "دکوثر" بی تأثیر نمی باشد.
کد خبر : ۱۶۵۵۱۵
نویسنده :
یارمحمدی

سهام شرکت داروسازی کوثر همراه با انتشار شایعاتی مبنی بر تعدل مثبت سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 95.12.30 از ابتدای هفته جاری از قیمت 163 تومان به 184 تومان افزایش یافت.

مدیر مالی شرکت داروسازی کوثر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز پیرامون شایعه تعدیل مثبت درآمد هر سهم تحت تأثیر افزایش کیفیت محصولات این مجموعه اظهار داشت: "دکوثر" برای سال 95 و 94 هیچگونه تعدیل مثبت و یا منفی با اهمیتی در نظر ندارد و شخصاً بحث های پیرامون این شرکت را در خصوص تعدیل مثبت تحت تأثیر افزایش کیفیت محصولات این مجموعه تکذیب می کنم. داروسازی کوثر تمامی برنامه های خود را به موقع جهت اطلاع سهامداران خود روی سامانه کدال قرار می دهد و این موضوعات صرفاً شایعات ساختگی می باشد.

امید مجازی در ادامه افزود: از جمله مهمترین طرح های توسعه شرکت داروسازی کوثر پروژه خط تولید داروهای جنرال و تکمیل خط تولید داروهای آنتی بیوتیک این مجموعه می باشد، البته داروهای غیر آنتی بیوتیک نیز در دستور کار مجموعه قرار دارد.

وی در خصوص زمان بهره برداری طرح توسعه مذکور و آثار مالی آن توضیح داد: این طرح توسعه احتمالاً تا پایان سال مالی 95 به بهره برداری نرسد، اما در صورتی که طرح تکمیل گردد اثر مالی بر سودآوری شرکت در سال مالی جاری نخواهد داشت و به سودآوری نمی رسد ولی برای سال های آتی بهره برداری از این پروژه قطعاً سودآوری می باشد.

حجازی در خصوص اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 95.12.30 "دکوثر" گفت: در بودجه ارائه شده برای سال 95 به ازای هر سهم 62 ریال سود پیش بینی شده است که علت کاهش آن نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش بهای تمام شده محصولات شرکت می باشد، البته بازار فروش محصولات دارویی نیز بسیار رقابتی است و این امر نیز بر درآمد "دکوثر" بی تأثیر نمی باشد. در خصوص صورت های مالی سال 94 شرکت داروسازی کوثر باید بگویم بخش زیادی از سود اعلام شده از محل فروش دارایی های ثابت شرکت می باشد که برای سال 95 تکرار پذیر نیست.

این مقام مسئول در خاتمه در رابطه با افزایش سرمایه 100 درصدی "دکوثر" عنوان کرد: داروسازی کوثر از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی قصد افزایش سرمایه 100 درصدی جهت اجرای پروژه خط تولید داروهای جنرال، سرمایه در گردش مورد نیاز آن و اصلاح ساختار مالی را دارد که مجوزهای لازم از سازمان بورس برای انجام آن اخذ شده اما بنا به دلایل درون شرکتی موقتاً مسکوت مانده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
1016ریال سودتلفیقی یعنی اندوخته دارد فقط دارند ازدست مردم سهام را جمع می کنند!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
یا کدال دروغ میگه یا مدیر مالی یا منافعشان توی تکذیب است هرسه مورد درست است شما خود قضاوت کنید !............................................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
خبرتکذیب مدیر مالی خبرخوبی هست برای جمع کردن .....داشتن بی سروصدا سهام رااز دست سهامدار جمع می کردن که ناگهان خبر سود تلفیقی روی کدال آمد .باید باهماهنگی می بود چون هنوز سهامها رااز مردم بدبخت جمع نکرده بودن ..