بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر : ۱۶۷۰۶۸
مشاور رسانه ای احمدی نژاد، با اشاره به واکنش‌ها نسبت به سفرهای وی گفت: عده‌ای نسبت به تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) و رهبری در جامعه نگران هستند.

علی اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: سخنان احمدی نژاد در اجتماعات بزرگ ر نقاط مختلف کشور ، در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری جهت تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) انجام می شود.

وی تاکید کرد: بارها و به صراحت اعلام شده است که دکتر احمدی نژاد در حال حاضر هیچ تصمیمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اتخاذ نکرده اند و سخنرانی های ایشان نیز صرفا بر اساس تکلیف دینی و ملی و در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب برای بازخوانی گفتمان امام (ره) انجام می شود اما این سئوال وجود دارد که چرا سخنان تبیینی و روشنگرانه دکتر احمدی نژاد در باره آرمان های انقلب و مطرح شدن نظرات امام خمینی (ره) در جامعه ، باعث واهمه و نگرانی برخی شده است؟

وی گفت: مراسم سخنرانی های تبیینی احمدی نژاد توسط مردم و نهادهای مردمی تدارک دیده می شود و شایسته است نمایندگان دولت و دستگاه‌های مسئول در هر شهر به جای سنگ اندازی و مانع تراشی ، به وظایف قانونی خود در جهت همکاری با برگزار کنندگان مراسم و تامین آرامش و امنیت عمومی عمل کنند.

مشاور رسانه ای رئیس دولت‌های نهم و دهم موضوع انتخاباتی بودن سخنان احمدی نژاد را رد و تصریح کرد: اینگونه ادعاهای بی اساس، بیش از هرچیز ، شائبه نگرانی از استقبال عمومی از سخنان تبینی و روشنگرانه دکتر احمدی نژاد را بوجود آورده است .

وی در پایان گفت: سخنرانی های دکتر احمدی نژاد به مانند سابق و در اجابت به معدودی از انبوه درخواست های مردمی ، ادامه خواهد یافت و برای این منظور ، هیچ منع قانونی نیز وجود ندارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
توگفتی و ماهم باور کردیم