بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
طی نشست مطبوعاتی روز جاری اعلام شد:

اسباب کشی "سیستم" از فرابورس به بورس

با توجه به ثبت افزایش سرمایه 15 میلیاردی که در اختیار هیأت مدیره قرار گرفته بود و طی جلساتی که با مسئولین شرکت بورس داشتیم، به زودی نماد "سیستم"، پا به بورس خواهد گذاشت.
کد خبر : ۱۶۹۴۰۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی نشست مطبوعاتی که صبح امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، انتقال نماد "سیستم" از فرابورس به بورس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در نمایشگاهی که با عنوان "رویداد با هم 1395" برگزار شد، مهدی امیری، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم در مجمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به ثبت افزایش سرمایه 15 میلیاردی که در اختیار هیأت مدیره قرار گرفته بود و طی جلساتی که با مسئولین شرکت بورس داشتیم، به زودی نماد "سیستم"، پا به بورس خواهد گذاشت.

وی در ادامه افزود: به احتمال زیاد این انتقال به بازار دوم بورس خواهد بود و چنانچه درصد سهام شناوری شرکت به حد نصاب لازم بورس برسد این انتقال به تابلوی اول انجام خواهد شد.

وی در خصوص آثار ناشی از این انتقال تأکید کرد: در صورت تحقق این امر1.25 درصد از مالیات بر درآمد شرکت کسر خواهد شد.

امیری گفت: با توجه به اینکه "سیستم" که قبلاً مجموعه ای صنعتی دانش بنیان بوده در حال حاضر به یک شرکت تولیدی دانش بنیان تغییر کرده که از این محل نیز مشمول معافیت مالیاتی خواهد شد. میزان معافیت مالیاتی به تشخیص حجم فعالیت های دانش بنیان همکاران سیستم از طرف سازمان امور مالیاتی بستگی داشته و بر اساس آن درصد کاهش هزینه های مالیاتی مجموعه محاسبه خواهد شد.

این مقام مسئول در رابطه با آثار مالی این کاهش هزینه ها گفت: تعدیل یا تغییر در سودآوری "سیستم" به میزان کاهش هزینه های مالیاتی آن پس از تشخیص سازمان امور مالیاتی بستگی دارد که به محض روشن شدن این موضوع جهت اطلاع فعالان بازار سرمایه از طریق سایت کدال شفاف سازی خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر