بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر : ۱۶۹۵۴۶

بانک گردشگری از نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در نشستی که در روز 17 مهرماه با حضور رئیس هیئت‌مدیره و معاون بانکی بانک گردشگری و مدیرعامل دانشگاه علمی- کاربردی «کاراد» در سالن جلسات ستاد بانک گردشگری برگزار شد، از نفرات برتر کنکور سال 1395 کشور تقدیر شد.
در این نشست، «محمدصادق طاهری»، رئیس هیئت‌مدیره، با تبریک موفقیت چشمگیر نفرات برتر کنکور به عنوان جدی‌ترین و معتبرترین رقابت علمی در کشور، بهره‌گیری از فرصت‌ها و تصمیم‌گیری درست در لحظات مهم را لازمه موفقیت‌هایی از این دست دانست و گفت: «در اقتصاد بانک محور کشور که بانک‌ها در تعیین شرایط اقتصادی نقش بارزی ایفا می‌کنند، هر گونه تحول از دل ارتباط با نخبگان جامعه به ویژه نخبگان علمی میسر خواهد شد و تصمیم نفرات برگزیده جامعه در مورد نوع خدمتی که می‌توانند به مردم خود ارائه دهند تأثیر زیادی بر آینده کشور می‌گذارد». وی افزود: «تربیت نیروهای جوان و علمی برای ایفای نقش‌های مدیریتی و اجرایی کلیدی سازمان‌های کشور و استفاده همزمان از پویایی‌ها و خلاقیت‌های جوانان در کنار تجربه و دلسوزی پیشکسوتان، از نکات مهم در مسیر پیشرفت جامعه است».
بر اساس این گزارش، طبق اعلام «محمد ربیع زاده»، معاون بانکی بانک گردشگری، نفرات برتر آزمون سراسری از این پس به عنوان مشتریان VIP بانک گردشگری تلقی می‌شوند و از خدمات ویژه بانکی در چارچوب مقررات بهره‌مند خواهند شد.
در این نشست همچنین نفرات برتر کنکور هم دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف و چگونگی تعامل هر چه‌بهتر دانشگاه و بانک‌ها اعلام کردند.
گفتنی است بانک گردشگری از بدو تأسیس، با راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی «کاراد»، ارائه آموزش‌های علمی به نیروهای خود و سایر علاقه‌مندان به حوزه‌های بانکی و گردشگری را جدی گرفته است و تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری نیز در راستای ارج نهادن به جایگاه علم و دانش صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
reza
RUSSIAN FEDERATION
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
بانک گردشگری اگه راست میگه بره صورتهای مالی اش را درست کنه تو 12 ماه گذشته 9 ماه متوقف بوده
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
بانک گردشگری خودش نخبه است با این سهام همیشه متوقفش.....