بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر : ۱۷۰۲۹۶
قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن گفت: يکي از برنامه هاي ثامن براي وصول مطالبات فروش املاک مازاد و دارايي‌هاي ثابت و واگذاري آن به کارکنان و مشتريان همراه با افزايش فاکتورهاي انگيزشي کارکنان در وصول مطالبات است.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن محمود مرداني اصول اخلاقي "ثامن" را صداقت، امانت‌داري، پاک دستي، تخصص، توانايي و شايستگي عنوان کرد و گفت: حوزه‌هاي اقتصادي دو خروجي محصول محوري و خدمت محوري را در دستور کار خود دارند که وفاداري مشتري وابسته به خدمات پس از فروش ، کيفيت و تنوع خدمتي است که ارائه مي‌شود .
وي بابيان اينکه با پيشرفت علم و فناوري و گذشت زمان تعاريف بانک و بانکداري تغييريافته است، افزود: امروزه بانک عبارت از مجموعه امکاناتي که فارغ از زمان و يا مکان، در بستر مجازي امکان انجام امور بانکي را به مشتري مي دهد.
مرداني هدف هر بنگاه اقتصادي دستيابي به سود دانست و ادامه داد: حضور سنتي بانک‌ها در فضاي امروز کسب کار نتيجه اي جز شکست نداشته چراکه موجب زيان دهي عملياتي بانک‌ها مي‌شود.
وي با ترسيم فضاي کلي بانکي و رقابتي تصريح کرد: در شرايط فعلي بايد به‌منظور تطبيق ، سازگاري و تثبيت "ثامن" با محيط و الزامات قانوني برنامه‌هاي جديدي تبيين و اجرا شود.
قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن با تأکيد بر سوددهي شرکت خاطرنشان کرد: وصول مطالبات و بازگرداندن منابع بلوکه‌شده ، جذب منابع جديد و ممانعت از خروج منابع با استفاده از تنوع طرح‌هاي سپرده‌اي و تسهيلاتي راهکارهاي دستيابي به سود در "ثامن" است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
منو توپول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
از پاک دستی چیزی نگو که ملت حالشون بهم میخوره از اینهمه فساد و همچنان ادعای پاک دستی...! والله بخدا....منو توپول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
از پاک دستی شهردار تهران در واگذاری املاک نجومی به اعضای شورای شهر و یک شخص نظامی بگویید