بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
شرکت تایدواتر خاورمیانه، در مزایده واگذاری بهره برداری از ترمینال شماره 1 بندر امیرآباد، بعنوان اپراتور اول بندر امیرآباد به مدت 5 سال برنده و معرفی شد.
کد خبر : ۱۷۰۳۸۷
نویسنده :
کیوان فر-ارسالی
شرکت تایدواتر خاورمیانه، در مزایده واگذاری بهره برداری از ترمینال شماره 1 بندر امیرآباد، بعنوان اپراتور اول بندر امیرآباد به مدت 5 سال برنده و معرفی شد.
به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر به نقل از ناحیه مازندران، در جلسه 11 آبان ماه که با حضور مهندس اعتصام مدیر عامل شرکت تایدواتر به همراه اعضای هیأت مدیره و مدیر ناحیه مازندران این شرکت در دفتر مهندس خدمتگزار مدیریت بندر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد برگزار شد، قرارداد 5 ساله بهره برداری از ترمینال شماره 1 بندر امیرآباد به امضاء طرفین رسید.
در این جلسه، مهندس خدمتگزار مدیر بندر امیرآباد ضمن تبریک عقد این قرارداد و نیز تقدیر و تشکر از عملکرد تایدواتر در مدت حضور 14 سال گذشته در این بندر و اعلام رضایت مشتریان و صاحبان کالا، خواستار همکاری و کمک بیشتر تایدواتر جهت جذب کالا و مشتریان بالقوه و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ها و زیرساختهای این بندر گردید.
همچنین مهندس اعتصام مدیرعامل تایدواتر خاورمیانه نیز بر عزم جدی تایدواتر جهت ارائه خدمات با کیفیت و جلب بیشتر رضایت انواع گروه های ذینفع و در کنار آن، حضور در طرح های توسعه ای بندر نظیر احداث سیلوهای غلات تایدواتر در بندر امیرآباد که در بهمن ماه 1395 به بهره برداری خواهد رسید، اشاره کرد و از ادامه سرمایه گذاری در این زمینه ها با ساخت انبارهای نگهداری کالا در محدوده بندر در آینده ای نزدیک خبر داد.

جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
اقایان ترا بخدا با این تبلیغات یک ریال سود شرکت اضافه می شود رها کنید شر کت های مثل اذر اب را به دست افغانی های باز یافتی جم کن بسپارید که یک ساله سوار لگسوز و...فلان شده اند تا مزه مدیریت را بچشید در ضمن اکثرا وفادارند ویک ریال دزدی نمی کنند