بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
مدیر مالی شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان خبر داد:

"حپارسا" 6 واحد از آپارتمان های خود را واگذار می کند

شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان قصد دارد تا 6 واحد آپارتمان واقع در خیابان سهروردی شهر تهران خود را به فروش برساند، که آثار مالی فروش این دارایی "حپارسا" در بودجه سال مالی منتهی به 96.06.31 لحاظ شده است و در صورت انجام فروش این آپارتمان تغییر چندانی در سود هر سهم شرکت ایجاد نخواهد شد.
کد خبر : ۱۷۰۷۰۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر واگذاری یکی از دارایی های شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان و تعدیل با اهمیت در سودآوری این مجموعه مطرح شده بود که برای مدت کوتاهی روند قیمتی این سهم را نیز تحت تأثیر قرار داد.

مدیر مالی شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در همین ارتباط در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان قصد دارد تا 6 واحد آپارتمان واقع در خیابان سهروردی شهر تهران خود را به فروش برساند، که آثار مالی فروش این دارایی "حپارسا" در بودجه سال مالی منتهی به 96.06.31 لحاظ شده است و در صورت انجام فروش این آپارتمان تغییر چندانی در سود هر سهم شرکت ایجاد نخواهد شد.

محمد رضا معروفی در ادامه افزود: به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن هنوز فروش آپارتمان های مذکور صورت نگرفته، اما طی این مدت متقاضیان بسیاری برای خرید این ملک مراجعه کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر در آخرین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 96.06.31 از محل واگذاری این دارایی مبلغ 1200 میلیون تومان برآورد شده است که در صورتی که به قیمت کمتر یا بیشتر فروش رود تأثیر چندانی بر درآمد هر سهم "حپارسا" نخواهد داشت.

معروفی در خصوص قراردادها و برنامه های شرکت برای سال مالی جاری گفت: در حال حاضر 3 قرارداد مهم شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان شامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، نفت بهران و پرسی گاز ایران می باشد و "حپارسا" فعلاً برنامه دیگری را در دستور کار خود قرار نداده است.

این مقام مسئول در پایان در خصوص عملکرد سالیانه منتهی به 95.06.31 شرکت گفت: صورت های مالی شرکت برای سال مالی گذشته در حال تهیه و تنظیم می باشد و به زودی پس از انجام حسابرسی جهت اطلاع سهامداران روی سامانه کدال قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد بودجه برآورد شده برای آن سال نیز به طول کامل محقق خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر