بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
متاسفانه تا به امروز هیچ واکنش درست و با قدرتی از سوی مسولین در راستای جلو گیری از فعالیت این کانال های مخرب در بازار سرمایه صورت نگرفته و بنظر می رسد باید این مشکل را رسانه ها با افزایش سطح آگاهی سهامداران و رو کردن دست این ادمین ها حل نمایند.
کد خبر : ۱۷۰۸۱۲

اولین روز از معاملات بازار سرمایه درهفته جاری با رشد اندک شاخص کل به واسطه رشد قیمت سه نماد همراه شد، در روزی که قیمت اغلب سهام شرکت ها روندی نزولی داشتند و ارزش معاملات نیز بسیار ناچیز بود اما همچنان در کانال های تلگرامی فرصت طلب شاهد انتشار مطالب و شوهای تبلیغی به اصطلاح تحلیلی از ادمین های سود جوی آنها بودیم.

بنابر گزارش بورس نیوز، امروز در بازار سرمایه روند اغلب سهام شرکتها چه در حالت صعودی و چه در حالت نزولی بصورت متعادل و بدون ایجاد تقاضای خرید و فروش خاص دنبال شد. البته این موضوع برای سهام شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند اندکی متفاوت بود چراکه امروز واتی درحالی نظاره گر افت قیمت حداکثری سهام بود که با حجم اندک معاملات و در انتظار ماندن فروشندگان در صف فروش تا پایان ساعت معاملات مواجه شد.

متاسفانه در شرایطی که نگاه ها به بازار سرمایه و آینده آن به تبع انتخاب رییس جمهور جدید و جنجال برانگیز آمریکا به واسطه سخنان تند وی در خصوص برجام ونیز اظهار نظرهای مشاوران او در هاله ای از ابهام و فضایی غبار آلود قرار گرفته و رفتارهای هیجانی و نوسانی برای بازار همانند سمی مهلک می باشد اما همچنان ادمین های سود جوی کانال های تلگرامی به اصطلاح تحلیلی به فعالیت خود در جهت ایجاد جوهیجانی ادامه می دهند.

در این کانال ها که با اسامی مختلف مستعار و غیر مستعار و پیشوند های دکتر و مهندس اداره می شود هر روز شاهد فرو رفتن بیشتر سهامداران حقیقی تازه وارد و خوش باور بورس در زیان هستیم.

در این کانال ها که امروز سرمایه مردم را بازیچه سود و لجبازی های خود با ادمین های دیگر کانال ها کرده اند هر روز بر تعداد زیان ده ها افزوده شده و سهامی جدید بر پایه تخیلات این نابلدان معرفی می شود.

براین اساس متاسفانه تا به امروز هیچ واکنش درست و با قدرتی از سوی مسولین در راستای جلو گیری از فعالیت این کانال های مخرب در بازار سرمایه صورت نگرفته و بنظر می رسد باید این مشکل را رسانه ها با افزایش سطح آگاهی سهامداران و رو کردن دست این ادمین ها حل نمایند.

از همین رو بورس نیوز در نظر دارد تا از هفته جاری به بررسی و شفاف سازی در خصوص این کانال ها با ذکر نام و عملکرد آنها بصورت مجزا بپردازد لذا به عنوان آخرین اخطار به ادمین های بدون مجوز این کانال ها هشدار می دهیم در صورت ادامه فعالیت زیر ذره بین بورس نیوز قرار خواهید گرفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مسعود
United States
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
بسیار کار پسندیده ای است و به جرات می توان گفت تا الان با وجود خبر داشتن از اوضاع اینگونه کانالها مسیولین فقط و فقط در حد حرف وو یکبار هم برخوردی ملایم که منجر به بسته شدن بعضی ها شون و باز نمودن با اسمی دیگر بود ....
ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که تا وقتی سازمان با بلوک زدن شاخص رو نگه میداره و حقوقی با نوسان از سهامدار خرد پولش رو درمیاره و سازمان هم که متاستفانه هر روز به نمادهای بسته اضافه میکنه اینگونه کانالها نیز هستند و خواهند بود ... بورس نیوز ممنون که هنوز هم بارقه ای از تعهد در این سایت عالی وجود دارد در این بل بشور.
هادی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
یکی باید به خود بورس نیوز هشدار بده مخصوصا در گذشته ای نه چندان دور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
دمت گرم بورس نیوز
درود بر شرفت
امید
Germany
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹
واقعا گل گفتی، سردسته این کانالهای سفته باز که مردم رو مجبور به خرید یک سهم میکنه کانال "تکنیک جان مورفی" هستش که با تارگت های رویایی هر روزش ملت و سهامدار هارو رو بیچاره کرده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
سلام کاش اسم این کانالها رو هم میگفتین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
كانال پرريسك را هم نگاهي بياندازيد . پيشنهادهايش عاليست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
بورس نیوز هیچ غلطی نمی کنی *****100بارپیغام دادیم که درمورد بانک ملت با مدیرانش مصاحبه کن هیچ کاری نکردی داریم نابود میشیم
ناشناس
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
مگه نوکر باباته فحشش میدی...تو بانک ملت خریدی به بقیه چه مربوطه..نیاز ب مصاحبه نیس عرضه داری خودت برو بانک یقشونو بگیر
احمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
امیدوارم لااقل یورس نیوزشعارنده وهمین گونه که گفته انهارا معرفی ورسوا نمایند دارند مردم را بیچاره میکنن وجالب است که خیلی ازکاربران انهاباتوجه به زیانهای مکررگفته های انان را وحی منزل میدانند
علی شاه
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
((بورس نیوز در نظر دارد تا از هفته جاری به بررسی و شفاف سازی در خصوص این کانال ها با ذکر نام و عملکرد آنها بصورت مجزا بپردازد))

در حد حرف بسیار تحسین برانگیزه، اما
من حداقل 3 بار اسم 2 کانال کلاه بردار رو در کامنتهام عنوان کردم و شما مطلب رو سانسور کردید.

اگه دقت کنید همه ی کانالها دارن میگن بقیه بیسوادن و ما تحلیل گریم، از جمله همون آقای دکتر.

سیگنال خرید میدن اما نمیگن چه موقع بفروشین ، بعد تا هر جایی که مثبت شد میگن گفته بودیم.

4 تا سهم ورشکسته را پایین بالا میکنند خودشون ، بعد میگن همانطور که گفته بودیم.

هنوز دارن میگن افتخار ما : وملت 127 شد
اما فراموش کردن الان 84 تومانه و کسی که نفروخته چیزی برداشت نکرده

و اما جناب بورس نیوز عزیز
یک انتقاد به خود شما

تا بحال چند بار شده که از ایران خودرو و روند سهامش گله کرده اید و فرموده اید سهمی که بعد از برجام هیچ رشدی نداشته
و چرا الان منفی میخورد؟

جسارتا لازمه عرض کنم
سهام ایران خودرو حوالی دی ماه پارسال قبل از اعلام برجام 150 تومان بود.
اگه رشد 105 درصدی قیمت سهامش نسبت به امروز شما را راضی نکرده ، یه نگاهی به سهامهایی مثل فارس و تاپیکو و .... بندازین تا ببینید رشد نکردن واقعی برای چه سهامهایی بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
واقعا متاسفم که نظرم رو سانسور کردید خودتون بیشتر اهل شعارید !!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷
حالا بورس نیوز برای رضایی خدا کار میکنه و اصلاهم منظوری نداره
f
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
فقط جهان سوم مردم و از نظر دادن و داشتن کانال تلگرام محروم میکنن،یه شما ... ربطی داره که عشدار دادین بهشون؟ثعنی اونی که بدون مطالعه با حرف این و اون خرید میکنه، حماقت خودش باعث نابودیشه، همه جای دنیا مشاوره بورس و سهام هست،این مسخره باریا چیه؟که قدم بقدم برای گرفتن ازادی و حق مردم جلو میاین تا خفمون کنین؟