بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر : ۱۷۱۵۵۱


عضو هیات مدیره پست بانک گفت: فعال شدن حوزه اعتبارات بانک‌ها موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود چرا که مطالبات و دستورالعمل‌های اعتباری به این حوزه مربوط بوده و هرچقدر بخش‌های آن فعال‌تر شود، عملکردها نیز بهتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران احتشام فلاح‌فر عضو هیأت مدیره این بانک درجلسه معارفه علی دهقان سرپرست معاونت ارزیابی طرح‌های اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها ضمن بیان مطلب فوق و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام‌ جعفر صادق(ع) به تشریح فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در حوزه‌های اعتباری، خرد و کلان پرداخت و گفت: تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT قطعاً کمک شایانی برای ورود این بانک به حوزه‌های کلان خواهد داشت.

وی حوزه اعتباری را یکی از بهترین و پویا‌ترین حوزه‌ها دانست و با ارائه توصیه‌های لازم درخصوص وصول مطالبات، شناسائی بازار و اشخاص و همچنین ارتباط خوب و سازنده با سایر واحدها در داخل و خارج از سازمان تصریح‌ کرد: همه بایستی در زمینه بررسی‌های کارشناسی به یادگیری و آگاهی از علم و دانش ‌روز اهتمام ورزند.

عضو هیأت مدیره پست بانک در پایان با تبریک به دهقان اظهارداشت: هر چقدر مسئولیت‌ها سنگین‌تر شود انتظارات و خواسته‌ها نیز بیشتر خواهد شد؛ بنابراین امیدواریم با کسب اطلاعات و دانش بیشتر شاهد جهش و پیشرفت در حوزه بانکداری و رسیدن به اهداف عالیه بانک باشیم.

داود قزلباش؛ مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری نیز ضمن تشریح مأموریت‌ها و اهداف این حوزه در راستای اجرای ساختار جدید گفت: در حوزه اعتبارات و در زمینه طرح‌ها، برنامه‌ها و پاسخگوئی به واحدهای نظارتی، کارها و اصلاحات زیادی وجود دارد که بایستی هرچه سریعتر صورت پذیرد.

وی انتصاب دهقان را فرصت مغتنمی برای پیشبرد اهداف اداره‌کل اعتبارات دانست و از همکاری و همراهی همه به ویژه اعضاء هیأت مدیره تقدیر کرد.

همچنین مسعود مهدوی رئیس اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها با تبریک به معاون جدید و تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم برای تحقق منابع، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

گفتنی است، دهقان نیز از اعتماد مدیران ارشد بانک به ویژه اعضاء هیأت مدیره تقدیر و خواستار همکاری همه برای تحقق برنامه‌ها در این حوزه شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
فکر کردم نوشتین بورس تبدیل به حوزه علمیه میشه