بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
اولین تجربه معاملات بازار SME:

با عرضه اولیه "شگامرن" آغاز شد

عرضه اولیه سهام شرکت پتروصنعت گامرون که روز گذشته قرار بر عرضه آن بود طی روز جاری برای نخستین بار با اعلام پیغام ناظر بازار در بازار کوچک و متوسط فرابورس انجام شد و 30 هزار ریال قیمت خورد.
کد خبر : ۱۷۱۶۷۴
نویسنده :
یارمحمدی
طی روز جاری اولین تجربه بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس با عرضه اولیه سهام شرکت پترو صنعت گامرون در نماد معاملاتی "شگامرن1" انجام شد و 10 درصد از سهام این مجموعه معادل 6 میلیون سهم با 30 هزار ریال کشف قیمت شد.

به گزارش بورس نیوز، عرضه اولیه سهام شرکت پتروصنعت گامرون که روز گذشته قرار بر عرضه آن بود طی روز جاری برای نخستین بار با اعلام پیغام ناظر بازار در بازار کوچک و متوسط فرابورس انجام شد و 30 هزار ریال قیمت خورد.

بر اساس این گزارش، "شگامرن1" در تابلوی معاملاتی رشد، در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس عرضه شد و طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام در بازار SME فرابورس ایران تنها کلیه اشخاص حقوقی بدون محدودیت در ورود سفارش خرید، سرمایه گذاران نهادی و اشخاص حقیقی با رعایت حداقل ارزش هر سفارش خرید به میزان 5 میلیارد ریال می توانند خرید سهام این مجموعه را انجام دهند و دسترسی برای معامله گران حقیقی و خرد بازار آزاد نمی باشد.

این شرکت تولید کننده هگزامین و فرمالین است که مشابه آن در بازار سرمایه شرکت صنایع شیمیایی سینا می باشد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
خیلی مسخره شده بورس آخه این چه وضعیه؟صد رحمت به احمدی نژاد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
آهای اهالی سازمان بورس! چرا شما هر مقرراتی وضع میکنید بنفع سرمایه‌داران و حقوقی هاست؟! من سهامدار خرد که سرمایه‌ام در بورس به ورطه نابودی کشیده شده و سهام فایرای من علاوه بر کاهش قیمت به یک چهارم، ۱۵ ماه استکه بلوکه شده!‌ سهام کچینی و کگل، کچاد به یک سوم و یک چهارم سقوط کرده، من کماکان باید ضرر بدهم اما آن حقوقی و سرمایه‌دار کلان، با مقررات یکسویه و ظالمانه شما، در همین بازار خراب هم باید میلیارد میلیارد ببرد؟!!