بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر : ۱۷۲۸۶۶
بانک ملت اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 6 ماهه ابتدایی سال 95 شرکت به پرداخت ملت که برای عرضه اولیه سهام آماده می شود را منتشر کرد.

در حالی اواخر دی ماه سال جاری مدیرعامل بانک ملت از برنامه ورود بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک کشور به بورس و عرضه سهام «به پرداخت» به عنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در بین 25 شرکت برتر دنیا خبر داد که اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 6 ماهه ابتدایی سال 95 این شرکت در سامانه کدال قرار گرفت.

بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک کشور که در حال طی کردن مراحل قانونی لازم برای ورود به بازار سهام است تا در آینده ای نزدیک به عنوان یک غول الکترونیکی در بین بزرگان بورس حاضر شود با سرمایه 95 میلیارد تومانی برای سال مالی منتهی به اسفند 95 سود 120 میلیارد تومانی در نظر گرفته است.

بنابر اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 6 ماهه منتهی به شهریورماه 95 «به پرداخت» 410 ریال از سود 126 تومانی به ازای هر سهم را در دوره یادشده محقق کرده این در حالی است که این شرکت در مدت مشابه سال مالی قبل موفق به تحقق 718 ریال سود شده بود.

بنابراین گزارش، شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال 1384 به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (PSP)Payment Service Provider پس از اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

این شرکت یکی از 12 شرکت دارای مجوز PSP است که نزدیک به 25 درصد حجم تعداد تراکنش کل کشور و در حدود یک سوم مبلغ تراکنش کل کشور را در اختیار دارد.

براساس تراکنش‌های خرید سال 2015 شرکت به پرداخت ملت به عنوان برترین شرکت ایرانی در این فهرست و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین 25 شرکت برتر دنیا معرفی شده است. همچنین شرکت به پرداخت ملت با دارا بودن حدود 900 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و همچنین نزدیک به 1000 پایانه پرداخت اینترنتی به عنوان برترین شرکت ایرانی نیلسون ریپورت انتخاب شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر