بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
دبیر جشنواره برترین شرکت‌های ایران در گفتگو با بورس نیوز گفت:‏

ارزیابی عملکرد شرکت‌ها برای افزایش رقابت سالم / 20 شرکت برتر انتخاب شدند

در سال جاری به دلیل مشکلات اقتصادی تنها 20 شرکت مورد تجلیل قرار گرفتند که در حوزه‌های مالی و بیمه‌ایی بودند.‏
کد خبر : ۱۸۵۸۰۹

سینا سنجری دبیر جشنواره برترین شرکت‌های ایران در گفتگو با بورس نیوز گفت: این جشنواره بهانه‌ای است برای اینکه اصحاب اقتصاد، دولتمردان، تشکل‌ها و بخش خصوصی دورهم جمع شوند و از دستاوردهای سالانه آنها تقدیر شود.

وی ادامه داد: با دیده شدن فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های داخلی، به ایشان انرژی داده و فضای رقابتی ایجاد می‌شود. وقتی به آنها گفته شود که ارزش فعالیت‌هایشان به چشم جامعه ازجمله فعالان اقتصادی می‌آید، بازخورد خوبی دریافت خواهیم کرد.

سنجری افزود: ما در این همایش به دنبال ایجاد فضای گفتگویی بین فعالان اقتصادی بوده و هستیم زیرا بر این باوریم که به این صورت، درد دل‌ها و مشکلات دست‌به‌دست می‌چرخد و به گوش سیاست ساز و تصمیم گیران می‌رسد.

وی تصریح کرد: درنهایت یک تجلیل از برندها و برترین ها در حوزه اقتصاد، بیمه ، بانک و صنعت داشتیم با این هدف که هرسال بتوان این رقابت را برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی گسترش داد و برای سال پیش روی انگیزه مضاعفی ایجاد کرد.

دبیر جشنواره برترین شرکت‌های ایران خاطرنشان کرد: هرساله کمیته ارزیابی جشنواره حدود 20 تا 25 محور فعالیت‌های شرکت‌ها را ارزیابی کرد و 20 تا 50شرکت انتخاب را برای ارزیابی عملکرد گلچین کرد. البته امسال با توجه به مشکلات اقتصادی و پایین بودن راندمان بعضی از شرکت‌ها، تنها 20 شرکت انتخاب و تجلیل شدند که از بخش بانکی، بیمه‌ای، پتروشیمی، حمل‌ونقل و تولیدی بودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر