احداث ۱۴۰۰ مگاوات نیروگاه با سرمایه خارجی
وزیر نیرو اظهار کرد: طی دو سه هفته آینده نیروگاه برق در استان اصفهان با ظرفیت ۲۰ مگاوات به بهرهبرداری میرسد.
محمود چیتچیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از سه میلیارد دلار برای سرمایهگذاری در امر انرژیهای نو توسط خارجیها درخواست شده و در وزارت اقتصاد به ثبت رسیده است. در چارچوب این سه میلیارد دلار تاکنون قرارداد احداث ۱۴۰۰ مگاوات نیروگاه توسط سرمایهگذاران خارجی با سازمان انرژیهای نو که تابع وزارت نیروست امضا و نهایی شده است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه خاطرنشان کرد: همین الان ۷۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر فعال هستند و ۴۰۰ مگاوات قرارداد هم امضا میشود. تا پایان سال هم یک سایت ۵۰ مگاواتی بادی هم در اطراف قزوین به بهرهبرداری میرسد.
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
عضو هیات مدیره سندیکای صنعت برق در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
فرصت سرمایهگذاری 60میلیارد دلاری انرژیهای نو / وقت برای سرمایهگذاری تنگ است
وزیر پیشین نیرو در نمایشگاه برق؛
شرکتهای خارجی اهمیت بازار ایران را به خوبی درک میکنند
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
ضرورت انرژیهای تجدیدپذیر برای توسعه روستاها
عضو هیات مدیره سندیکای صنعت برق در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
فرصت سرمایهگذاری 60میلیارد دلاری انرژیهای نو / وقت برای سرمایهگذاری تنگ است
وزیر پیشین نیرو در نمایشگاه برق؛
شرکتهای خارجی اهمیت بازار ایران را به خوبی درک میکنند
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
ضرورت انرژیهای تجدیدپذیر برای توسعه روستاها ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
