بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بورس اعلام شد؛

استارتاپ ها سیستم سنتی بازار سرمایه را به چالش می کشند

رشد این شرکت‌ها بیش از حد معمول است و اگر ما نتوانیم خود را با سرعت رشد آنها هماهنگ کنیم از این طوفان جا می‌مانیم.
کد خبر : ۱۷۴۰۹۱
نویسنده :
کیوان فر

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، علي طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، ولي اله سیف، رییس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رییس کل بیمه مرکزی، شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعي از مديران و مسئولان ارشد حوزه اقتصادي و صنعت مالي كشور در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز رسماً افتتاح شد.

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم معاون علمی و فناوری ریاست جمهوریشرکت‌های دانش بنیان را شرکت‌های برتر کشور دانست و تأکید کرد که در ایران سایر شرکت‌ها نیز در حال حرکت به این سمت هستند.

سورنا ستاری اولویت نخست برای این شرکت‌ها را تامین مالی برشمرد و گفت: با توجه به این نیاز شرکت های دانش بنیان خواستار ورود این شرکت‌ها به تابلوهای بورسی هستیم تا از این طریق تامین مالی این شرکت‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ایران 5 استارتاپ وجود دارد که بالای 2 هزار میلیارد تومان فروش داشته‌اند، گفت: با توجه به این آمار فروش می‌توان گفت این استارتاپ‌ها سیستم‌های سنتی ما را به چالش کشیده‌اند و اگر به تجربه بازار سرمایه‌های دنیا توجه کنیم متوجه پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان و تاثیر آن در روند رو به رشد بازار سرمایه می‌شویم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: در زمینه اقتصادی نیز به زودی با پیشرفت فین‌تک‌ها، بانک‌ها با چالش‌های جدی روبرو می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به رشد روزافزون استارتاپ‌ها تأکید کرد: رشد این شرکت‌ها بیش از حد معمول است و اگر ما نتوانیم خود را با سرعت رشد آنها هماهنگ کنیم از این طوفان جا می‌مانیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
پدر بازار سرمایه را دولت در این چهار سال در اورده و سهامداران خصوصا سهامداران سنگ اهنی و معدنی و پتروشیمی ها به خاک سیاه نشانده تا غلط کنند به دولتی چون این دولت اعتماد کنند اخیرا چند شرکت بی مایه چون اپ و مرقام و ... را که کف روی ابند مثبت کرده تا دم انتخابات ساده لوحان خوشحال کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
احتمالا همه این 2000 میلیارد کارهای کپی شده ای هست که حق کپی رایت آن را با قالاتاق بازی تمام ندادید. البته احتمالا
و از این طرف با عوام فریبی میخواید این را به عنوان یه دستاورد به خورد ملت بدید
ای پرنده مهاجر...................سفرت سلامت اما
به کجا میری عزیزم................ قفس تمام دنیا