بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
شاخص های اصلی بورس تهران در نخستین روز معاملاتی هفته و در روند افزایشی چند روزاخیر سبزپوش بودند.
کد خبر : ۱۷۶۲۲۲
به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران با تقویت 199 در کانال 93هزار و 891 قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز با 81 واحد رشد، رقم 16هزارو 578 واحدی را ثبت کرد.

شاخص آزاد شناور با 253واحد رشد در ارتفاع 99هزارو 834قرارگرفت و شاخص بازار اول  با رشد141 واحدی، در کانال 66 هزار و 836 واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم با 430 واحد افزایش رقم199 هزار و 185واحدی را ثبت کرد.

فولاد خراسان(فخاس) با 41 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را برشاخص کل داشت و نمادهای معدنی و صنعتی گل‌گهر(کگل)با 30 واحد، پتروشیمی جم(جم)با 24 واحد، ملی صنایع مس ایران(فملی) و آلومینیوم ایران(فایرا) با 22 واحد و پالایش نفت بندرعباس(شبندر)با 21 واحد بیشترین تاثیر مثبت بر دماسنج بازار ثبت کردند. در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو(کچاد)، فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) و پالایش نفت اصفهان(شپنا)به ترتیب با 23، 15 و 13 واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص‌های بازار سرمایه داشتند.

امروزنماد معاملاتي شركت های لابراتوارداروسازي‌ دكترعبيدي‌(دعبيد1)،صنعتي‌ آما(فاما1) ،سرمايه‌گذاري‌ سايپا(وساپا1) و قندهكمتان‌(قهكمت1) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب ، نمادشرکت های ليزينگ‌خودروغدير(ولغدر1) و فراورده‌ هاي‌ نسوزايران‌(كفرا1)با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف، مجتمع فولاد خراسان(فخاس)جهت برگزاري مجامع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي و عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه، سيمان فارس(سفار)جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي متوقف شدند و در مقابل نماد معاملاتی شرکت های سيمان خاش(سخاش)پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي، آلومينيوم‌ايران‌(فايرا)، قندهكمتان‌(قهكمت)و سرمايه‌گذاري‌ سايپا(وساپا) بازگشایی شدند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر