بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
مشاور سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان کرد:

دلایل انصراف هیدوراطلس از هپکو/ ۶۳۰ بنگاه در صف واگذاری‌های سال۹۷

مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: این سازمان پس از دریافت چندین بار انصراف‌نامه شرکت هیدور اطلس و اصرار مدیرعامل این شرکت و همچنین مقامات استانی، مالکیت هپکو را طبق قانون به شرکت واگن‌سازی کوثر بازگرداند.
کد خبر : ۱۷۶۶۵۶
سید جعفر سبحانی مشاور سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌ نیوز درباره واگذاری مجدد شرکت هپکو به شرکت واگن سازی کوثر گفت: موضوع انصراف شرکت هیدوراطلس از سهامداری شرکت هپکو به بهمن‌ماه سال گذشته بازمی‌گردد که پس از ارائه انصراف چندبار این شرکت به سازمان خصوصی‌سازی، در نهایت با اصرار مدیرعامل این شرکت و همچنین مقامات استانی، مالکیت طبق قانون باردیگر به شرکت واگن‌سازی کوثر بازگشت.

وی در ادامه در خصوص میزان واگذاری طی سال 97  اشاره داشت و افزود: امسال در مجموع 630 بنگاه در لیست مزایده و واگذاری‌ سازمان خصوصی‌‌سازی قرار گرفته که این واگذاری‌ها شامل جایگاه سوخت، کشتارگاه، سیلو، غله و غیره خواهد بود.

سبحانی با اشاره به اسامی شرکت‌های بزرگ حاضر در لیست خصوصی‌سازی نیز گفت: مجتمع اسفراین، آلومینیوم ایران، توسعه نیشکر، کشت‌و‌صنعت دشت مغان، شرکت خدمات حمایت کشاورزی، شرکت توسعه ایران‌گردی و جهانگردی، شرکت ملی حفاری، پتروپارس و غیره جزو شرکت‌های بزرگ حاضر در لیست سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته‌اند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی به تاریخ خصوصی‌سازی‌ها اشاره داشت و تاکید کرد: در تاریح 28 خردادماه سال جاری، تعدادی شرکت به ارزش 480 میلیاردتومان از جمله بیمه‌البرز، بیمه خود اتکایی امین و غیره واگذار خواهند شد ضمن آنکه شرکت خدمات حمایت کشاورزی نیز در تاریخ 19تیرماه به ارزش 930 میلیارد تومان واگذار خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل پیشین شرکت پتروپارس گفت:

پتروپارس سازمانی رو به رشد و بین المللی

مدیر منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

بهره برداری از 11 جایگاه سوخت در استان فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه وشهرسازی و پالایشگاه امام خمینی شازند به بخش خصوصی واگذار شوند