بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مدیرعامل پیشین شرکت پتروپارس گفت:

پتروپارس سازمانی رو به رشد و بین المللی

مدیرعامل پیشین شرکت پتروپارس گفت: پتروپارس که مجموعه‌ای حرفه‌ای و مدرن به شمار می‌آید، به دلیل فعالیت مشترک با شرکت‌های خارجی به سازمانی رو به رشد و بین‌المللی بدل شده است.
کد خبر : ۱۸۸۳۵۵

پتروپارس سازمانی رو به رشد و بین المللی

به گزارش بورس نیوز، حمید اکبری امروز در آیین معارفه حمیدرضا مسعودی به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس، از پتروپارس به‌عنوان شرکتی در سطح شرکت‌های بین‌المللی نام برد و افزود: پتروپارس که مجموعه‌ای حرفه‌ای و مدرن به شمار می‌آید، به دلیل فعالیت مشترک با شرکت‌های خارجی به سازمانی رو به رشد و بین‌المللی بدل شده است.

وی به ظرفیت‌های ایجادشده در شرکت پتروپارس اشاره کرد و با بیان اینکه این شرکت می‌تواند همپای شرکت‌های بزرگ جهانی به رقابت بپردازد، تصریح کرد: پتروپارس در همه پروژه‌هایی که اجرا کرده، توانسته رضایت کارفرما را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل پیشین پتروپارس، تعهد، عملگرا بودن و داشتن سازمان منعطف را از ویژگی‌های مثبت شرکت پتروپارس عنوان کرد و افزود: امیدوارم آقای مسعودی با همه ویژگی‌های که از شرکت پتروپارس عنوان شد در کارش موفق باشد.

اکبری با اشاره به اینکه شرکت پتروپارس در طول فعالیت ۲۰ ساله او، ۱۱ فاز پارس جنوبی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسعه داده، اظهار کرد: شرکت پتروپارس، بیشترین سهم را در توسعه میدان مشترک گازی پارس جنوبی به‌عنوان پیمانکار داشته است.

اکبری، نتیجه طرح‌هایی را که از سوی شرکت پتروپارس اجرا شده، تولید روزانه۳۱۱ میلیون مترمکعب گاز (۱۱ میلیارد فوت مکعب) و ۵۰۰ هزار بشکه میعانات عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۶ میلیارد دلار در پتروپارس کار انجام شده که رکورد ارزشمندی است.

مدیرعامل پیشین پتروپارس با تاکید بر اینکه پتروپارس از داشتن مدیران ارزشمند، خبره و افراد متعهد غنی است و می‌تواند مسئولیت‌های سنگین‌تری را به‌عهده بگیرد ابراز امیدواری کرد روزهای خوب و روشنی برای پتروپارس در انتظار باشد.

آیین تودیع حمید اکبری و معارفه حمیدرضا مسعودی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیدین ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، سید صالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران مجموعه نفت در سالن نشست‌های شرکت پتروپارس برگزار شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعملیات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران مطرح کرد:

آمادگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای مسافران نوروز

به وسیله انتشار اوراق مالی اسلامی انجام می شود؛

تامین مالی وزارت نفت برای پروژه‌های این شرکت

در پالایشگاه طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی آغاز شد؛

تولید محصولات با ارزش پروپان و بوتان به طور مستمر

ارسال نظر