بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
معاون بازار بورس تهران به بورس‌نیوز اعلام کرد:

اطلاعیه عرضه اولیه ۵ درصد سهام «پتروشیمی پارس» صادر شد

معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران از صدور اطلاعیه عرضه اولیه ۵ درصد سهام پتروشیمی پارس خبر داد.
کد خبر : ۱۷۸۰۸۶
علی صحرایی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز درخصوص تاخیر در انتشار اطلاعیه سهام پتروشیمی پارس گفت: این عرضه نیازمند کمی هماهنگی بوده بنابراین با درنظر گرفتن این امر، دقایقی پیش اطلاعیه درخصوص عرضه اولیه ۵ درصد سهام «پتروشیمی پارس» منتشر شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان لغو این عرضه اولیه وجود داشت نیز گفت: لغو عرضه اولیه بر اساس شایعه‌هایی بود که از امروز صبح مطرح شده بود اما  چنین شایعاتی اصلا صحت ندارد.

بر همین اساس طبق آخرین اعلامی که در خصوص عرضه اولیه ۵ درصد سهام «پتروشیمی پارس» انجام شده بود، این واگذاری شامل 300 میلیون سهم با نماد «پارس» بوده که محدوده سفارش خرید بین 2280 الی 2400 تومان و سهمیه هر کد برای حقیقی و حقوقی 4000 سهم تعیین شده است.

طبق آخرین اطلاعیه بورس تهران، در روز چهارشنبه 20 تیرماه  300 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس به عنوان پانصد و بیست و دومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات شیمیایی و گروه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد پارس به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروری است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 11:35 الی 13:35 بوده و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 000ر4 سهم تعیین شده و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش خواهد بود.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 800ر22 و سق قیمت 000ر24 ریال )، جهت ثبت سفارش امکانپذیر بوده و ورود سفارش به‌صورت گروهی مجاز نخواهد بود و لذا کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395 خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 43228/181 مورخ 1397/04/16 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر