ستاره خلیج فارس در تدارک الزامات بورسی شدن
طبق شنیدهها شرکت نفت ستاره خلیجفارس با دستور رئیسجمهور وارد بورس خواهد شد.
به گزارش بورسنیوز، این شرکت به سبب استقرار در منطقه بندرعباس، علاوه بر اینکه هزینه کمتری برای سرمایهگذاری متحمل شده، از مزیت امکان صادرات محصول با شرایط آسانتر برخوردار است.
تنگستانی خاطرنشان کرد: نفت گاز، بنزین، گاز مایع و... ازجمله محصولات تولیدی شرکت است.
ناصر تنگستانی مدیر مالی شرکت نفت ستاره خلیجفارس در گفتوگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: طبق دستور رئیسجمهور، ستاره خلیجفارس در تدارک ورود به بازار سرمایه بوده و این اقدام نیازمند مقدماتی ازجمله انتشار و تصویب صورتهای مالی سال 96 در مجمع است بنابراین آمادهسازی صورتهای مالی در دستور کار قرار گرفته و پس از طی کردن مراحل پذیرش، ستاره خلیجفارس آماده ورود به بورس خواهد بود.
وی در ادامه در رابطه با وضعیت فعالیت پالایشگاه ستاره خلیجفارس تصریح کرد: این شرکت دارای 3 فاز بوده که 2 فاز آن به مرحله بهرهبرداری و تولید رسیده و بهرهبرداری از فاز سوم کماکان تکمیل نشده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مدیر عامل تاپیکو در آیین نمادین پنجمین سالگرد حضور تاپیکو در بورس؛
استفاده از ابزارهای نوین بازار سرمایه برای کاهش هزینه تامین مالی/ رشد ۴۰ درصدی صادرات تاپیکو در سال ۹۶ مدیرعامل بورس انرژی خبر داد:
منع دولت برای سرمایهگذاری مستقیم در ساخت نیروگاههای برقی جدید مدیر عامل تاپیکو در آیین نمادین پنجمین سالگرد حضور تاپیکو در بورس؛
استفاده از ابزارهای نوین بازار سرمایه برای کاهش هزینه تامین مالی/ رشد ۴۰ درصدی صادرات تاپیکو در سال ۹۶ مدیرعامل بورس انرژی خبر داد:
منع دولت برای سرمایهگذاری مستقیم در ساخت نیروگاههای برقی جدید ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه