بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مجلس مسایل مربوطه به حوزه فولاد و پتروشیمی را از طریق وزارتخانه متبوعه پیگیری می کند به طوری که علاوه بر بورس کالا،جلساتی را با وزارت صنعت برگزار کردیم که این ارگان هم اقداماتی را در راستای ارایه دستورالعمل فولاد که ١٠ روز است عملیاتی شده را برای تنظیم بازار انجام داد.
کد خبر : ۱۷۹۵۴۹

به گزارش بورس نیوز، رضا علیزاده عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص نشست این کمیسیون با مدیرعامل بورس کالا، گفت: در این نشست مدیرعامل بورس کالا عنوان کرد که سیاست گذاری ها توسط دستگاه های ذیربط مانند وزات صمت و وزارت نفت اعمال می شود و واحدهای تولیدی باید براساس مصوبات ابلاغ شده خود را مکلف به تعیین میزان و درصد عرضه محصولات تولیدی به بورس کالا کنند.

علیزاده افزود: به این ترتیب بورس کالا توانسته یک فضای رقابتی بین خریداران و فروشندگان در قالبی شفاف فراهم کند اما در خصوص ایجاد سیاست گذاری ها در زمینه تعیین میزان عرضه محصولات در بورس کالا، نقش اصلی با نهادهایی مانند وزارت صمت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: مجلس مسایل مربوطه به حوزه فولاد و پتروشیمی را از طریق وزارتخانه متبوعه پیگیر است، به طوریکه علاوه بر بورس کالا، جلساتی را با وزارت صنعت برگزار کردیم که این ارگان هم اقداماتی را در راستای ارایه دستورالعمل فولاد که ١٠ روز است عملیاتی شده را برای تنظیم بازار انجام داد.

وی افزود: ایرادات این دستورالعمل باید بررسی شود تا در صورت وجود مشکلات هر چه زودتر دستورالعمل اصلاح شود به طوری که منتظر هستیم تا بازخورد این دستورالعمل را در بازار مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر