بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
در ساعت پنج و نیم امروز نگاهی می‌اندازیم به استعفاهای پاستورنشینان و تیغ تیز دلار بر گردن ریال که عمق سقوط ارزش پول ملی، کجاست.
کد خبر : ۱۸۰۳۴۷


به گزارش بورس‌نیوز، در دهمین ساعت پنج‌ونیم عصر شائبه‌ای مبنی بر دومینوی استعفا وزرای پاستورنشین به آب‌وآتش رسید، مطرح شد گویا استعفا عباس‌آخوندی وزیر راه و شهرسازی جدی شده و این موضوع نیز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

ونک تا باب‌همایون

زنجیره تغییرات به حدی گسترده بوده که می‌توان به خیز شاپورمحمدی رئیس فعلی سازمان بورس و اوراق بهادار برای اسباب‌کشی به باب همایون را خبر داد و لابی‌های عضو قدرتمند جدید بورس، برای کوچ از آرژانتین به ملاصدرا نیز حکایت جدیدی از خود نشان داده است.

البته شاید شائبه‌ای دیگر در محوطه پاستور گوش‌به‌گوش شده مبنی بر آنکه وزیری دیگر متن استعفای خود را آماده کرد اما تا علنی شدن این موضوع نمی‌‌توان حرفی زد یا شاید در پنج‌ونیم عصر دوازدهم، گزینه بعدی استعفا رونمایی شود.

شنیده‌هایی از پشت تابلوها

از سوی دیگر فولادخوزستان عزم خود را جزم کرده تا بتواند پس از ذوب‌آهن به‌عنوان پدیده جدید بازار طی روزهای اخیر خود را مطرح سازد.

پت به کجا رسید

خبر رسیده که پتروشیمی‌ها  نامه‌ محرمانه‌ای از انجمن کارفرمایی پتروشیمی به بیرون درز کرده که  خروج pet از بورس‌کالا و عرضه مستقیم به مشتریان به صورت علنی باید اعلام شود.

دلار چند هزار تومانی؟

تنها خبر ناگوار کننده، دلاری بوده که امروز به مرز روانی 16 هزارتومان نزدیک شد، دلار طی سال جاری سنگرهای ریال را هر هزارتومان به هزارتومان فتح کرده و طبق شنیده‌های فعالان بازارسرمایه و اتاق بازرگانی، جایگاه دلار به 20هزارتومان هم می‌رسد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر