بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تنظیم بازار و جلوگیری از احتکار و گرانی اقلام مورد نیاز مردم مهمترین هدف رصد انبارهای کالا و سرخانه‌های سطح استان می‌باشد.
کد خبر : ۱۸۰۴۳۴

به گزارش بورس نیوز، جعفر صادق اسکندری در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: تنظیم بازار و جلوگیری از احتکار و گرانی اقلام مورد نیاز مردم مهمترین هدف رصد انبارهای کالا و سرخانه‌های سطح استان می‌باشد.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی یک ماهه شهریور ماه تعداد 1277 واحد انبار و سردخانه کالاهای اساسی در سامانه جامع انبارهای استان ثبت شده و بصورت ماهیانه میزان موجودی آنها در پایگاه ذخیره‌سازی کشوری ثبت و مورد رصد قرار میگیرد.

وی برخورد با افراد سودجو در شرایط حساس امروز کشور را ضروری دانست و بیان کرد: برخی افراد با احتکار کالا، در تامین نیازهای اساسی و اولیه مردم و نظم بازار اخلال ایجاد می‌کنند که باید علاوه بر جلوگیری از این امر، جرایم قابل توجهی نیز برای این افراد در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مدت شش ماهه نخست امسال تعداد 2352 مورد بازرسی توسط کارشناسان صورت گرفته و تعداد 35 تخلف از انبار‌ها تا به امروز منجر به تشکیل پرونده به ارزش 308 میلیارد ریال با عنوان احتکار و عدم اعلام موجودی تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر