بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
مدیرعامل فرابورس ایران گفت: این درخواست در یک ماه گذشته در جلسات کارشناسی و مدیریتی و با حضورمدیران و کارشناسان پدیده در فرابورس مورد بررسی قرار گرفت و گزارش های کارشناسی آن به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شد.
کد خبر : ۱۸۰۵۶۷

به گزارش بورس نیوز، امیر هامونی با بیان اینکه موضوع وضعیت سهام پدیده و ورود آن به بازار سرمایه همچنین در جلسات کارشناسی مفصلی در سازمان بورس و اوراق بهادار به بحث گذاشته شد، افزود: این موضوع در هیات مدیره سازمان بورس بررسی و رویکردها برای چگونگی ورود سهام پدیده به بازار سرمایه تعیین و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

مدیرعامل فرابورس ایران، عملیاتی کردن معاملات سهام پدیده شاندیز را در بازار سرمایه کشور در راستای کمک به حل مساله این شرکت و امکان نقدشوندگی سهام سهامداران دانست و گفت: این شرکت با مسائل مختلفی روبه‌رو بوده و در حال حاضر شرایط کلی و عمومی ورود این سهم به بازار فرابورس فراهم شده است، اما در عین حال مباحث فنی و حقوقی آن نیز باید در هماهنگی با شرکت پدیده و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این مجموعه حل و تعیین تکلیف شود.

هامونی با اشاره به اسناد، مدارک و مکاتبات اخیر شرکت پدیده، دادستان و استاندار خراسان رضوی افزود: این اسناد و مدارک بررسی شده و به زودی الزامات قانونی، ملاحظات و راهکارهای عملیاتی مدنظر در خصوص ورود سهام پدیده شاندیز به بازار سرمایه کشور به آنها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل فرابورس ایران ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن زمینه اجرایی پیشنهادها و راهکارهایی که فرابورس مطرح می‌کند، به زودی شاهد ورود شرکت پدیده به بازار سرمایه کشور و حل مشکلات سهامداران این مجموعه باشیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
خدا خیرتان دهد انشاالله دردردی از ما دوا شود