بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
دببرانجمن صنایع همگن پلاستیک در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارزش‌آفرینی پلاستیکی‌ها با چاشنی توسعه/ دستان دولت در ابری غبارآلود

زمانی‌که در داخل کشور توانایی و پشتیبانی فنی مطلوبی در صنعت پتروشیمی و پلاستیک وجود دارد، حمایت همه جانبه دولت از صنعت‌گران این حوزه ضروری است.
کد خبر : ۱۸۰۶۸۵
ارزش‌آفرینی پلاستیکی‌ها با چاشنی توسعه/ دستان دولت در ابری غبارآلود
مرتضی نیک سرشت دبیر انجمن صنایع همگن پلاستیک در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: صنعت پلاستیک در مجموعه صنایع پتروشیمی، حوزه‌ای پویا و پیشرو بوده که طبعا فعالان این صنعت از نهادهای دولتی انتظار حمایت و پشتیبانی دارند. 

وی با بیان این که صنعت پلاستیک در تمامی ارکان زندگی نفوذ کرده، اظهارکرد: اگرچه این صنعت مانند سایر صنایع و فعالیت‌های ارزش آفرین اقتصادی با مشکلاتی مانند مشکلات فعلی مواجه است اما همواره حرکت رو به رشد خود را ادامه داده، بنابراین لازم است که دولت از تولیدکننده واقعی در این صنعت حمایت کند.

وی با اشاره به تخصص بالای نیروی کار در این بخش و همچنین پشتوانه کارشناسی آن تصریح کرد: این امر سبب رشد این صنعت در سال‌های گذشته شده، منتهی در صورت بی‌توجهی به آن، دیگر قادر نخواهد بود به تحقیق و توسعه بخشهایی مانند R&D خود بپردازد. 

نیک سرشت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را سبب فعال بودن شرکت‌ها و آشنایی با آخرین فناوری‌های روز دنیا دانست و گفت: همین امر باعث می‌شود تا شرکت‌ها برای باقی ماندن در بازارهای صادراتی همواره خود را به روز کنند.

دبیرانجمن صنایع همگن پلاستیک با اشاره به رشد صادرات محصولات پتروشیمی ایران تصریح کرد: افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی در ایران به این معناست که توانایی فنی و تکنولوژی برای حضور در بازارهای صادراتی را داریم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر