بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
امضای تفاهم نامه همکاری بین «سفارس» و مدینه الزرقاء؛

پای «سفارس» به سوییس خاورمیانه باز شد

در جریان دیدار مقامات تجاری عمان با مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در تهران دو طرف در خصوص توسعه همه جانبه همکاری ها و تامین محصولات سیمانی و خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز عمان به وسیله این هلدینگ وشرکت های تابعه به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۱۸۱۱۳۱


هیات تجاری عمان به سرپرستی مدیرعامل هلدینگ مدینه الزرقاء، یکی از بزرگترین هلدینگ های عمان ، ضمن بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های سفارس، با عباس صفا کیش مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین دیدار و گفتگو کردند.
   
به گزارش بورس نیوز در این دیدار، صفاکیش با تبیین ظرفیت ها و محصولات تولیدی سفارس، خاطر نشان کرد: هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین با تلاش بیش از 30 شرکت تابعه ، حدود 30 درصد بازار کشور را در اختیار خود دارد و انواع محصولات سیمانی و ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی را به دهها کشور جهان صادر می کند.
سیف الصالحی مدیر هلدینگ مدینه الزرقاء عمان نیز به نیازمندیهای بازار عمان و امکانات مناسب این  کشور برای سرمایه گذاری مشترک و صادرات مجدد به سایر کشورها اشاره و از سفر به ایران و بازدید از مجموعه بزرگ هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین ابراز رضایت و خرسندی کرد. 
وی با معرفی هلدینگ هلدینگ مدینه الزرقاء و امکانات مناسب کشور عمان ، خواستار تامین نیازهای مردم عمان و پوشش مناسب بازارهای همجوار این کشور ازطریق هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین شد. 
در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری مشترکی بین دو طرف منعقد شد. این تفاهم نامه در برگیرنده موضوعاتی همچون تامین محصولات سیمانی مورد نیاز بازار عمان ، امکان دپو و نگهداری کالاهای ایرانی به منظور صادرات مجدد به کشورهای آفریقایی از بنادر عمانی ، بهره مندی از ظرفیتهای بندری و لجستیکی درعمان است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر