خداحافظی کرباسیان از ایمیدرو
روز گذشته مهدی کرباسیان از معاونان و مدیران ایمیدرو خداحافظی کرد. این اقدام در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان انجام شد.
به گزارش بورس نیوز، کرباسیان پیش از ظهر دیروز در جلسه ای با معاونان و مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از تصمیم خود در پایبندی به قانون منع به کار گیری بازنشستگان خبر داد. وی در مرداد ماه در روز خبرنگار این مورد را اعلام کرده بود که با ابلاغ قانون مذکور از سمت خود کناره گیری میکند.کرباسیان در عین حال خبر داد که با تایید وزیر صنعت معدن و تجارت دکتر اردشیر سعدمحمدی را به عنوان قائم مقام خود معرفی کرد. سعد محمدی که از مدیران باسابقه ایمیدرو است و تجربه مدیریت بر شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی را دارد، به طور موقت وظایف هدایت ایمیدرو را برعهده گرفته است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:
بورس کالا سدی برای رانت خوارها بنابراعلام رییس سازمان حمایت:
شائبه احتکار آهن دو فولادساز بزرگ رد شد
با ابلاغ قانون ممنوعیت بهکارگیری بازنشستگان؛
7 معاون شریعتمداری از وزارت صنعت میروند +اسامی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:
بورس کالا سدی برای رانت خوارها بنابراعلام رییس سازمان حمایت:
شائبه احتکار آهن دو فولادساز بزرگ رد شد
با ابلاغ قانون ممنوعیت بهکارگیری بازنشستگان؛
7 معاون شریعتمداری از وزارت صنعت میروند +اسامی ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه