بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: موضوعات مربوط به قیمت‌گذاری محصولات تولیدی در داخل کشور باید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شود.
کد خبر : ۱۸۱۴۱۷

به گزارش بورس نیوز، محمد عزیزی در خصوص عدم قیمت‌گذاری محصولات از جمله اقلام خوراکی در بازار، اظهار کرد: عدم قیمت‌گذاری محصولات مصرف‌کنندگان را دچار سردرگمی می‌کند و این امکان وجود دارد تا فروشندگان اقدام به برچسب‌گذاری کنند و تخلفاتی در این میان رخ دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید موضوعات مربوط به قیمت‌گذاری محصولات تولیدی در داخل کشور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شود و نظارت‌های کافی بر روی این پروسه وجود داشته باشد تا شاهد بروز اختلالات در بازار نباشیم، گفت: وظیفه اتاق اصناف، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که بر روی قیمت مصرف‌کننده محصولات نظارت داشته باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره خانه ملت در واکنش به درخواست فوری رئیس اتاق اصناف از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای اختصاص 900 دستگاه خودروی سمند به منظور بازرسی ویژه، اظهار کرد: نظارت بر تنظیم بازار هزینه‌هایی دارد اما اینکه نظارت‌ها را لنگ و معطل اختصاص 900دستگاه خودروی سواری سمند نگه دارند اقدام مناسبی نیست.

این نماینده مردم در پایان،خاطرنشان کرد: نمی‌توان بدون هزینه بر نوع قیمت‌گذاری‌ها و بازار نظارت کرد زیرا نیاز به نیروی کار و خودرو دارد اما اینکه بگویم خودرو کافی در اختیار نداریم به همین دلیل نمی‌توانیم به درستی نظارت کنیم مناسب نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر