بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
رئیس سازمان صمت همدان گفت: شرکت‌های فولادی استان در دوران طلایی خود به سر می‌برند و بیش از ظرفیت اسمی در حال تولید هستند و محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کنند.
کد خبر : ۱۸۱۴۶۱

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا متین با بیان اینکه وضعیت تولید با وجود برخی از مشکلات و موانع سر راه و سایه تحریم‌ها با مشکل عمده‌ای مواجه نیست، اظهار کرد: تمام روسای ادارات نوسازی مدارس کشور برای خرید بخاری‌های کم‌مصرف از یک گروه صنعتی در رزن، در این شهرستان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در صورت انعقاد این قرارداد در فاز اول 2 هزار شغل ایجاد می‌شود، افزود: برای اجرای این قرارداد در انتظار دستور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس هستیم تا موافقت خود را برای انعقاد آن اعلام کنند.

بهره‌برداری ازچهار طرح اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه چهار طرح اقتصاد مقاومتی ما به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: شرکت گندله‌سازی اسدآباد، شرکت ارابه نسیم، شرکت فروسیلیس آذرخش و فروسیلیس غرب پارس چهار شرکت طرح اقتصاد مقاومتی هستند که به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه است که پروانه بهره‌برداری شرکت فروسیلیس آذرخش صادر شده است، ادامه داد: در این مدت این واحد مجوز لازم برای توسعه را دریافت کرده است و تعهد داده که ظرف 18 ماه طرح توسعه خود را نیز اجرا کند.

متین خاطرنشان کرد: این رویدادها بیانگر آن است که با وجود مسائل و مشکلات، موضوع ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام فروشی در صنایع معدنی در حال نهادینه شدن است.

وی گفت: شرکت‌های فولادی استان در دوران طلایی خود به سر می‌برند و بیش از ظرفیت اسمی در حال تولید هستند و محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کنند.

جذب کامل تسهیلات بانکی روستایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اظهار کرد: در بخش صنایع روستایی علاوه برجذب 100 درصدی تسهیلات در نظر گرفته‌ شده در سه بخش صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی 12 درصد بیش از سهمیه را نیز جذب کردیم.

وی افزود: با وجود مشکلات هنوز بستر فعالیت در حوزه‌های اقتصادی فراهم است و تدابیر لازم برای کاهش و بی‌اثر کردن تحریم‌ها در حوزه اقتصادی اندیشیده شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر