بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
با تامین اعتبار ۳۴ میلیارد ریالی از سوی نفت، دبستان شهید محمدطاها اقدامی در اهواز افتتاح شد.
کد خبر : ۱۸۱۷۹۸

به گزارش بورس نیوز، این دبستان دخترانه که به یاد شهید خردسال حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، «شهید محمدطاها اقدامی» نامگذاری شده است، هفته گذشته در آیینی با حضور استاندار خوزستان و معاون وزیر آموزش و پرورش به بهرهبرداری رسید.

این واحد آموزشی که در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۲۳۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۹۰۰ مترمربع محوطهسازی است، از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان احداث و هزینه آن به میزان ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

بر اساس اعلام طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز، این مدرسه مجهزترین مدرسه ابتدایی در استان خوزستان به شمار میرود که همه کلاسهای آن به ویدئوپروژکتور و سامانههای گرمایشی و سرمایشی مجهز است و با افتتاح آن، کمبود آموزشی مقطع دبستان منطقه سپیدار در استان خوزستان نیز برطرف شده است.

به گفته محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در مجموعه ۲۰۰۰ واحدی مسکن کارکنان نفت اهواز، ۶ مدرسه و ۲ مسجد جانمایی شده که در مرحله نخست، یک مسجد و ۳ مدرسه به همراه یک سالن ورزشی چند منظوره در دست احداث قرار گرفته و برای ساخت آنها در مجموع بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز اختصاص یافته است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر