بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
نماینده مردم ساری با تاکید بر اهمیت ثبات اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که سرمایه‌گذار احساس امنیت کند.
کد خبر : ۱۸۱۸۷۱

به گزارش بورس نیوز، محمد دامادی با تاکید بر اهمیت ثبات اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که سرمایه‌گذار احساس امنیت کند. گرچه کشور از نظر سیاسی در امنیت کامل است؛ ولی واقعیت این است که کشور در خصوص تامین امنیت اقتصادی برای فعالان و سرمایه‌گذاران دچار مشکل است.

نماینده مردم ساری در خانه ملت، با اشاره به نقش دولت در تامین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، تصریح کرد: دولت باید شرایط را برای سرمایه‌گذاران خارجی تسهیل کرده و به تمام کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور را دارند، حال چه سرمایه‌گذار داخلی باشند و چه سرمایه‌گذار خارجی، اطمینان خاطر بدهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مهم‌ترین کار دولت در شرایط کنونی این است که در جهت تامین ثبات اقتصادی در کشور حرکت کند؛ دولت می‌تواند با برنامه ریزی‌های دقیق همه توانش را در به ثمر رسیدن این امر به کار گیرد.

دامادی تسهیل در قوانین و مقررات را یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذاری دانست، و افزود: طبیعی است که در صورتی که قوانین و مقررات تسهیل شوند و در اموری مثل مالیات و گمرک شرایط ویژه‌ای لحاظ شود، می‌تواند در جذب سرمایه به کشور کمک‌کننده باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اضافه کرد: دولت باید در کنار فراهم آوردن امکانات زیرساختی، کمیته ویژه اجرایی تشکیل دهد تا از این طریق کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور را دارند در قالب این کمیته با اختیارات خاص حرکت کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر