بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت اقتصادی کشور امروز دارای چالشهای عدیده‌ای است و باید در این شرایط وزیر امور اقتصادی و دارایی متناسب با ویژگیهای این شرایط سکان این وزارتخانه کلیدی را در دست بگیرد.
کد خبر : ۱۸۱۹۸۸

به گزارش بورس نیوز، سید فرید موسوی درباره معرفی دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت:وضعیت اقتصادی کشور امروز دارای چالشهای عدیده‌ای است بدیهی است باید در این شرایط وزیر امور اقتصادی و دارایی متناسب با ویژگیهای این شرایط سکان این وزارتخانه کلیدی را در دست بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی مراتب رشد و ارتقا را گام‌به‌گام از رده کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه و نظام اقتصادی کشور طی کرده است.

موسوی گفت:دکتر دژپسند از یک سو حسب سوابق علمی مسلط به چارچوب‌های نظری اقتصاد بوده و از دیگر سو دارای تجربه کافی در مدیریت کلان اقتصادی کشور بهویژه در حوزه برنامه‌ریزی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی از قدرت تعامل و هماهنگی با تیم اقتصادی دولت برخوردار بوده و شخصیتی پاکدست، با کارنامه‌ای شفاف و قابل دفاع است. اعتقاد به انضباط و قانونمندی، سلامت نفس، جدیت و پشتکار، با انگیزه و حساسیت منحصر به فرد نسبت به بیت‌المال‌ از ویژگی‌های بارز ایشان است.

سابقه و حضور فعال و موثر دژپسند در تدوین اسناد و قوانین بالادستی​

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس یادآور شد: سابقه و حضور فعال و موثر دژپسند در تدوین اسناد و قوانین بالادستی همچون برنامه‌های توسعه، برنامه اقتصاد بدون اتکا به درآمدهای نفتی، اقتصاد مقاومتی و تدوین قانون تجارت قطعا ره‌توشه مناسبی جهت پیشبرد برنامه‌های اقتصادی برای برون‌رفت از وضعیت جاری است.

رای بالای مجلس پشتوانه محکمی برای تحقق برنامه‌های اصلاحی اقتصادی است

سوابق علمی و اجرایی و منش و رفتار دژپسند معضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:سوابق علمی و اجرایی و منش و رفتار دژپسند موجب شده که تقریبا نمایندگان از همه طیف‌های سیاسی مجلس نگاه مثبت به حضور ایشان در راس وزارت اقتصاد داشته باشند و امیدوارم رای بالای مجلس پشتوانه محکمی برای تحقق برنامه‌های اصلاحی اقتصادی وزیر پیشنهادی باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر