بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شرکت ماشين سازي اراک مبنی بر تفاهم نامه همکاري و مشارکت به استحضار می رساند موارد عنوان شده در تارنماي اينترنتي اين شرکت به تاريخ 1397/07/18 صرفاً يک قرارداد مشارکت (Joint Venture Agreement با شرکت UBC ) ترکيه مي باشدکه فاقد مبلغ و هرگونه آثار سود (زياني) است .
کد خبر : ۱۸۲۲۳۵

به گزارش بورس نیوز، در پی رایزنی های انجام شده از سوی  صفری مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، دو تفاهم نامه همکاری جهت مشارکت شرکت ماشین‌سازی اراک با یک شرکت بین‌المللی ترکیه ای با حضور مهندس واحدی از اعضای هیات مدیره و همکاران واحد تحقیق و توسعه شرکت ماشین‌سازی اراک در ترکیه به امضا رسید.

بر اساس این توافقات، همكاري در پروژه هاي نفت و گاز و پتروشيمي، معادن و راه سازي، نوسازي شركتهاي صنعتي و ... كشورهاي منطقه كه توسط شركت تركيه‌اي معرفي و فاينانس مي‌گردد و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک براي تاسيس شركت مشترك به منظور توليد و فروش كالاهاي مشترك در سطح بازار جهانی، تامين گواهينامه‌هاي بين المللي براي محصولات استراتژيك در همین رابطه و توسعه فعاليتهاي شرکت ماشین‌سازی اراک در منطقه و بازارهای بین‌المللی و نوسازي صنايع منطقه بخصوص کشور عراق و سوریه مورد تفاهم قرار گرفته است.

شایان ذکر است با توجه به هدفگذاری انجام فعالیتهای صادراتی خارج از ظرفیت اسمی شرکت ماشین‌سازی اراک در این توافقات، استفاده حداکثری از توان کارخانجات استان و کشور مدنظر است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر