بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نمی‌توانند تحمل کنند که مسئولان امر در وزارتخانه‌های مختلف در حق مردم کوتاهی می‌کنند.
کد خبر : ۱۸۲۴۲۰

به گزارش بورس نیوز، جلال میرزایی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم نمی‌توانند تحمل کنند که مسئولان امر در وزارتخانه‌های مختلف در حق مردم کوتاهی می‌کنند؛ بنابراین اقدامات لازم را از طریق ابزارهای قانونی انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: اگر هم نمایندگان متوجه برنامه‌ها و تلاش‌های مثبت مسئولان امر باشند قطعا از مسئولان حمایت خواهند کرد؛ چون در شرایطی نیستیم که مدام در حال تغییر وزیران باشیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تاکنون چند وزیر هم تغییر یافته، اما تحولی پدید نیامده؛ بر این اساس معتقد هستم مجلس بنا را بر حل مشکلات بگذارد.

میرزایی تصریح کرد: رفع مشکلات با کنار گذاشتن وزیران به دست نمی‌آید بلکه باید تلاش کنیم و از رفتارهای حذفی دوری کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باید در عملکرد وزارتخانه‌ها دقیق‌تر شویم و فعالیت سازمان‌ها و معاونت‌های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها را ارزیابی کنیم.

وی ادامه داد: باید همه دولت و مجلس دست به دست هم داده و به سمت اصلاح امور بپردازیم شاید با این رویه گشایشی ایجاد شود, برخی از مشکلات نیز ساختاری بوده و ریشه در ساختارهای داخلی و خارجی دارد و این را باید به وزیران کمک کنیم تا اصلاحات را انجام دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر