بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
مدیرعامل کارگزاری عرضه کننده نفت در بورس انرژی گفت: تا این لحظه حداقل دو خریدار برای خرید نفت خام از بورس انرژی اعلام آمادگی کرده‌اند اما یک سری مشکلات اداری در شرکت سپرده گذاری تسویه وجوه وجود دارد که باید برطرف شوند.
کد خبر : ۱۸۲۴۴۵
به گزارش بورس نیوز، ساعت 14 امروز شاهد عرضه طلای سیاه در بورس انرژی خواهیم بود براساس اطلاعیه‌ای ک چند روز پیش از بورس‌کالا صادر شد خریداران باید 20 درصد از مبلغ را قبل از دریافت محصول واریز کنند اما تا این لحظه براساس اطلاعات واصله از سوی منابع موثق هیچ پولی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) واریز نشده است.

در این خصوص محمد کفاش پنجه شاهی مدیرعامل شرکت کارگزاری خبرگان سهام به بورس‌نیوز گفت: تا این لحظه حداقل دو خریدار برای خرید نفت خام از بورس انرژی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این محصول برای اولین بار در بورس انرژی عرضه می شود، گفت: یک سری مشکلات اداری در شرکت سپرده‌گذاری تسویه وجوه وجود دارد که باید برطرف شوند.

مدیرعامل کارگزاری عرضه کننده نفت در بورس انرژی ابزار امیدواری کرد که با طی این فرآیند وعرضه این محصول در بورس انرژی شاهد استقبال مناسبی از سوی خریداران باشیم.




اشتراک گذاری :
ارسال نظر