بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورود بانک مرکزی برای خرید ارزخانگی با قیمت 11 هزار تومان کار درستی نبود و چنانچه قیمت ارز از بازار کالا پیروی نکند کاهش قیمتی در بازار نخواهیم داشت
کد خبر : ۱۸۲۵۹۶

به گزارش بورس‌نیوز، شهاب نادری در خصوص وضعیت بازار ارز پس از تحریم های 13 آبان گفت: امیدواری به FATF و CFT وقت تلف کردن مردم و نظام است ولی در شرایط فعلی کمیسیون اقتصادی تلاش کرد تا راه کار درست ارائه دهد اما طی جلساتی که کمیسیون اقتصادی مجلس با دولت داشت و تحلیلهایی که ارائه دادیم متاسفانه کابینه اقتصادی دولت پیروی نکرد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر تاکید کرد: ورود بانک مرکزی برای خرید ارزخانگی با قیمت 11 هزار تومان کار درستی نبود و چنانچه قیمت ارز از بازار کالا پیروی نکند کاهش قیمتی در بازار نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: با شرایط موجود و بالا رفتن قیمت ارز پیش بینی دقیقی برای قیمت ها نداریم ولی قیمت ارز باید تا 8-7 تومان پایین آید زیرا بازار تحمل بیشتر از این قیمت را ندارد. اگر ارز پایین آمده باید قیمت اجناس نیز پایین بیاید اما متأسفانه ارز از اقتصاد بازار پیروی نمی‌کند.

دولت همکاری خوبی با مجلس نداشت

نادری با تاکید براینکه دولت همکاری خوبی را با مجلس نداشت، اگر همکاری می‌کرد شرایط اینگونه نمی‌شد، افزود: آقای شریعتمداری خوشحال بودند که قیمت ارز را پایین آورده اند ولی ایشان باید شرایط را نسبت به کشورهای دیگر می‌سنجید و مدیریت درستی ارائه می‌کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شورای نگهبان لایحه الحاق ایران به CFT را رد کرد

"سی اف تی" رد شد

ایران تا ماه فوریه مقررات مبارزه با پولشویی را تصویب کند

درخواست صندوق بین‌المللی پول از ایران

ارسال نظر