بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
پنجمین جلسه شورای معادن قزوین؛

صدور بارنامه منوط به اخذ قبض بارگیری معدن

صدور بارنامه توسط موسسات حمل‌ونقل برای وسایل حامل مواد معدنی منوط به اخذ قبض بارگیری معدن،تامین مصالح کارگاههای ماسه شویی ،مشکلات سد نهب،سلب صلاحیت معادنی که به تعهدات خود عمل ننموده‌اند
کد خبر : ۱۸۲۷۸۵

به گزارش بورس‌نیوز، پرزحمت دبیر شورای معادن استان قزوین در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه، به ارائه گزارشی از عملکرد شورای معادن استان قزوین پرداخت.

وی در ادامه گفت: صدور بارنامه توسط موسسات حمل‌ونقل برای وسایل حامل مواد معدنی منوط به اخذ قبض بارگیری معدن،تامین مصالح کارگاههای ماسه شویی ،مشکلات سد نهب،سلب صلاحیت معادنی که به تعهدات خود عمل ننموده‌اند و بررسی درخواست تعطیلی معادن از مهمترین دستورات پنجمین جلسه شورای معادن استان قزوین بود که پس از بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

هنچنین زرآبادی نماینده محترم مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پنجمین نشست شورای معادن استان قزوین بر حل مشکلات اضافه بار توسط معادن از طریق الزام آنها به نصب باسکول و نظارت های مستمر تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی حمل‌ونقل ها از سوی معادن به علت اضافه باری که دارند به سطح راه های مواصلاتی بویژه روستایی صدمه می زنند که موجب ایجاد مشکل برای مردم و ایجاد هزینه برای دولت می شود.

این مسئول گفت: پلیس راه باید در این خصوص نظارت و حساسیت بیشتری به خرج دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد داریم همه معادن باید به باسکول مجهز باشند اما در شرایط اقتصاد کنونی تحقق چنین موضوعی بسیار پر هزینه است. نباید برای همه معادن یک دستورکار داشته باشیم اما گسترش نظارت بر امور واحدهای معدنی ضروری به نظر می رسد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر